اخبار داغ

اظهار نظر عجیب معاون استاندار زنجان در مورد تعطیلی روغن جهان

مشکلات روغن نباتی جهان میراث دولتهای قبلی است/ برخی رسانه‌ها از تعطیلی کارخانه‌ها خوشحال می‌شوند

مشکلات روغن نباتی جهان میراث دولتهای قبلی است/ برخی رسانه‌ها از تعطیلی کارخانه‌ها خوشحال می‌شوند
معاون سیاسی استاندار زنجان در اظهار نظری عجیب با اشاره به تعطیلی کارخانه روغن نباتی جهان گفت: برخی رسانه‌ها از تعطیلی کارخانه‌ها خوشحال می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدبیوک موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعطیلی کارخانه روغن نباتی جهان اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم این کارخانه تعطیل بماند و خبری از تعطیلی نخواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: عده‌ای ممکن است از خبری کردن تعطیلی کارخانه روغن نباتی جهان خوشحال شوند اما این خواب تعبیر نمی‌شود، در گذشته نیز چندین بار خبر تعطیلی این کارخانه منتشر شد اما بنده تاکید می‌کنم که این کارخانه تعطیل نخواهد شد.

,

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه عده‌ای از مشکلی که برای واحدهای تولیدی ایجاد می‌شود خوشحالند، ابراز کرد: یکسری از رسانه‌ها با شادی و نشاط این گونه خبرها را منتشر می‌کنند.

,

وی بیان کرد: هر کاری که از دست ما برای رونق تولید و اشتغال بربیاید انجام می‌دهیم و به طور یقین تا جایی که به ما مربوط شود و توان داشته باشیم اجازه نمی‌دهیم این کارخانه تعطیل شود.

,

موسوی با بیان اینکه این کارخانه و مشکلات آن به ارث رسیده از دولتهای قبلی است، گفت: با این حال امروز ما باید این کارخانه و مشکلات آن را مدیریت کنیم چرا که تعطیلی چنین کارخانه‌های برازنده جمهوری اسلامی نیست.

,

وی در پاسخ به این جمله خبرنگار موج رسا که هیچ کس و هیچ رسانه‌ای از تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری کارگران خوشحال نمی‌شود، خاطرنشان کرد: چرا عده‌ای از این موضوع خوشحالند، نوع خبررسانی‌ها نشان می‌دهد که اینگونه اخبار برایشان خوشحال کننده بوده است.

,

معاون سیاسی استاندار زنجان تصریح کرد: تمام تلاش عده‌ای این است که جایی را تعطیل نشان دهند، چرا مناطقی که افتتاح می‌شود با اشتیاق بیان نمی‌شود اما تعطیلی یک کیوسک را برجسته می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه ما در قبال تعطیلی کارخانجات بی تفاوت نبوده و تمام تلاش‌مان رونق تولید است، افزود: حتی اگر یک کیوسک تعطیل شود از هیچ تلاشی برای برگشت به کار آن دریغ نمی‌کنیم.

,

موسوی گفت: در رابطه با کارخانه جهان نیز تمام تلاش ما این است تا این کارخانه پابرجا بماند مگر اینکه شرایطی که از قبل و موقع جابه جایی بر آن تحمیل شده است و این مربوط به حال حاضر نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه