اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

طرح مقابله جامع و قدرتمند با آمریکا را باید عملیاتی و اجرایی کنیم/ باید با دشمن مثل خودش برخورد کرد

طرح مقابله جامع و قدرتمند با آمریکا را باید عملیاتی و اجرایی کنیم/ باید با دشمن مثل خودش برخورد کرد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه همه باید در برابر دشمن متحد باشیم، گفت: طرح مقابله با آمریکا باید جامع و قدرتمند، عملیاتی و اجرایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» درباره تصویب تحریم ایران در مجلس نمایندگان آمریکا، اظهار کرد: باید در کشور برای مقابله با آمریکا اجماع داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی با تأکید بر اینکه مقابله با آمریکا را نباید جناحی و سیاسی کنیم، تصریح کرد: در این شرایط همه باید متحد باشیم و از منابع قدرت نظام جمهوری اسلامی همه با هم دفاع کنیم.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه باید پشتیبان محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشیم، اضافه کرد: هر نوع تضعیف منابع قدرت نظام جمهوری اسلامی، بازی کردن در پازل قدرت دشمن است.

,

نقوی حسینی با بیان اینکه باید در این زمینه وحدت و اجماع داشته باشیم، تصریح کرد: همه باید در برابر دشمن متحد باشیم و طرح مقابله با آمریکا باید جامع و قدرتمند، عملیاتی و اجرایی شود.

,

وی با تأکید بر اینکه  مجلس شورای اسلامی هم باید از این طرح پشتیبانی کند، افزود: دولت هم باید  طرح مقابله با آمریکا را اجرایی کند تا با رفتارهای ناقض حقوق بشر و اقدامات تروریستی و تجاوزگرایانه آمریکایی ها مقابله کنیم.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه توان و امکان عملیاتی شدن این قانون را داریم، اظهار کرد: باید با دشمن مثل خودش برخورد کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه