اخبار داغ

مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان:

خام فروشی یک هنر نیست/با وجود منابع طبیعی در کرمان هنوز نتوانسته ایم نیازهای خود را برطرف کنیم

خام فروشی یک هنر نیست/با وجود منابع طبیعی در کرمان هنوز نتوانسته ایم نیازهای خود را برطرف کنیم
مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: باوجود این همه استعداد و منابع طبیعی در دل خاک کرمان هنوز نتوانستیم نیاز خود را برطرف کنیم ولی امیدواریم حمایت از تولید داخل ادامه یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  آرمان کرمان ؛علی رمضانی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان در همایش تجلیل از صنعت گران عرصه صنعت و معدن استان کرمان اظهار داشت : در ابتدای ورود خود به استان به مردم قول دادم تا  هرچه توان دارم در معرفی استان صرف کنم زیرا استان کرمان استانی سراسر از ظرفیت های بزرگ و ناشناخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

 
وی گفت: انصافا قابلیت ها و ظرفیت هایی در استان کرمان وجود دارد که در سایر استان ها کمتر است و با وجود ۱۱ درصد جغرافیای کشور از جمله پهناورترین استان کشور هستیم.

,
,

 
علی رمضانی خاطر نشان کرد:  ما در برنامه های مختلف خود برای شناساندن ظرفیت های استان شروع به فعالیت کرده ایم و طبق آمار سازمان میراث فرهنگی استقرار ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار گردشگر در نوروز امسال در استان نشان از این دارد که ما در معرفی استان موفق بوده ایم .

,
,

 
مدید کل صدا و سیمای استان کرمان ادامه داد : امروز با افتخار میگوییم استان کرمان بهشت معادن است واین که چقدراز این بهشت استفاده کرده ایم مهم است .

,
,

 
وی ادامه داد: علت پیشرفت کشور آلمان توجه به صنایع کوچک و متوسط بوده است لذا برای ثروتمند شدن استان نیازمند توجه به صنایع کوچک و متوسط در کنار صنایع بزرگ هستیم.

,
,

 
علی رمضانی تشریح کرد : این توقع وجود دارد که صنایع بزرگ استان دست صنایع کوچک را بگیرند و به تراز خود برسانند زیرا دراین صورت خام فروشی نخواهیم داشت.

,
,

 
وی با بیان این که خام فروشی یک هنر نیست ، عنوان کرد : ما در ماه رمضان امسال از شهرستان های مختلف کارافرینان کوچک و متوسط را معرفی کرده ایم ولی در معرفی برندها دارای محدودیت هستیم.

,
,

 
علی رمضانی بیان کرد : از جمله کارهای دیگری که توانسته ایم انجام دهیم، شبکه سراسری به اسم ایران کالا به دستور ریاست سازمان بوده که در مرحله پخش ازمایشی است.

,
,

 
مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان تاکید کرد : هر فردی می تواند باکس های کوتاه ۶ تا ۱۰ دقیقه ای حتی با ذکر برند تولید کند و به دست ما برساند تا ما آن ها را به تهران ارسال کنیم و به صورت رایگان آن را در شبکه برای حمایت از تولید داخل پخش کنیم.

,
,

 
وی در ادامه توضیح داد : از امروز به بعد هر واحدی که زودتر این برنامه را آماده کند ارسال خواهیم کرد و برای ساخت این برنامه امادگی مشاوره دادن هستیم.

,
,

 

,

علی رمضانی با بیان این که نباید هیچ امیدی به دشمن و استکبار داشته باشیم افزود: بعد از آن همه رفت و آمدها نهایتا دشمنان خباثت خود را بار دیگر در مصوبه مجلسشان به نمایش گذاشتند لذا باید دست روی زانوی خود گذاشته و حرکت کنیم و این راهی جز حمایت از تولید داخل وصنایع کوچک و متوسط ندارد .

,

 
وی گفت : باوجود این همه استعداد و منابع طبیعی در دل خاک کرمان هنوز نتوانستیم نیاز خود را برطرف کنیم ولی امیدواریم حمایت از تولید داخل ادامه یابد.

,
,

 

,

 
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه