اخبار داغ

نماینده مردم بویر احمد و دنا درمجلس:

مجلس از طرحهای راهبردی و کارشناسی شده سازمان تامین اجتماعی حمایت می کند

مجلس از طرحهای راهبردی و کارشناسی شده سازمان تامین اجتماعی حمایت می کند
نماینده مردم بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی گفت :خوشبختانه در مجلس دید مثبتی نسبت به سازمان تامین اجتماعی هست و مجلس سعی کرده از طرحهای راهبردی و کارشناسی شده سازمان تامین اجتماعی حمایت کند ولی این حمایت چه درمجلس و چه در دولت باید مضاعف شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس،غلام محمد زارعی در دیدار با دکتر اکبری مدیر درمان تامین اجتماعی استان از اقدامات انجام شده در حوزه درمان و رفع مشکلات درمانی مردم ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خدمت رسان و امدادی است که در راه تحقق عدالت اجتماعی گام بر میدارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با بیان اینکه طبقات متوسط و اقشار  آسیب پذیر و پائین جامعه  طرف قرار داد و بیمه شده سازمان تامین اجتماعی هستند ،افزود: این سازمان با توجه باینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور راتحت پوشش دارد، میبایست دستگاههای دولتی ذی ربط و همکاران ما در مجلس تمام همت خود رابکار گیرند  تا چالشهای فراروی سازمان را حل کرده و بااعمال قانون و نظارت  دستگاه هارا نسبت به  پرداخت مطالبات  سازمان ملزم نموده و از این طریق نسبت به تامین منابع این سازمان اقدام کنند.

,

نماینده مردم بویر احمد و دنا درمجلس شورای اسلامی  گفت :خوشبختانه در مجلس دید مثبتی نسبت  به سازمان تامین اجتماعی هست و مجلس سعی کرده  از طرحهایی راهبردی و کارشناسی شده  سازمان تامین اجتماعی حمایت کند ولی این حمایت چه  درمجلس و چه در دولت باید  مضاعف شود.

,

وی گفت: در استان خوشبختانه با توجه به اخبار موثقی که دریافت کردیم ،تامین اجتماعی در زمان مدیریت جدید در دو حوزه خوب عمل کرده یکی در راستای جذب نیروی انسانی و بویژه جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص  توفیق داشته ، وباورود افراد علمی در بدنه درمان تامین اجتماعی استان ،همینطور  جذب  نیروهای کارآمد و توانمند  شادابی ،نشاط و پویایی در بین کارکنان بیشتر  شده  و زمینه تلاش و پژوهش همکاران را فراهم ساخته است.

,

زارعی افزود: مسئله دوم  این است که با توسعه فضای فیزیکی ، واضافه شدن بخشهای جدید  دربیمارستان شهدای گمنام یاسوج وافزایش  تعداد تخت های بستری سبب  رضایتمندی نسبی در بین مردم و جامعه هدف ایجاد شده و بنده از اقای دکتر اکبری مدیر درمان و تیم تلاشگری که  ایشان رادر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همراهی و همفکری می نمایند عرض سپاس و تشکر  دارم و امیدوارم که باتلاش بیشتر همکاران شاهد موفقیت هر چه بیشتر آنان در عرصه خدمت رسانی به مردم باشیم .

,

وی در پایان افزود: از همه نهادها ودستگاه ها و ادارات استان تقاضای همکاری و مساعدت  با سازمان تامین اجتماعی را دارم چون مساعدت با این سازمان یعنی حمایت از قشر ضعیف اسیب پذیر و محروم جامعه  که این خواست همه مسولین ارشد نظام و در راس همه مقام معظم رهبریست.

,
, ,

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: در این دیدار مدیر درمان  به تشریح عملکرد حوزه درمان پرداخت و اظهارداشت با اقدامات بعمل آمده  دو هدف را  در کوتاه مدت و دراز مدت دنبال کردیم یک توسعه فضاهای فیزیکی واحد های تابعه  و دو ارائه خدمات مطلوب درمانی به بیمه شدگان ، 

,

پیام اکبری افزود: روزانه در مراکز درمانی قریب به ۶۰۰۰نفر مراجعه داریم و بالغ بر ۵۰میلیاردریال تجهیزات خریداری شده ، پیشرفته را در واحدهای تابعه در استان مستقر کرده ایم.

,

وی افتتاح بخشهای سی .سی. یو . آی . سی .یو ،اطفال و زایشگاه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج را در راستای توسعه مراکز تابعه ذکر کرد وافتتاح بخشهای سی تی اسکن و  nicuو رساندن تعدادتخت های بیمارستان را تا انتهای سال اتی  به ۹۸ تخت بستری یکی دیگر از اهداف این حوزه برشمرد.

,

اکبری گفت: طرح توسعه پلی کلینک گچساران در زمینی به مساحت ۵۳۰۰ متر مربع  وزیربنای ۳۷۸۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۱۰میلیارد ریال انجام گرفت .

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه