اخبار داغ

واکنش امام جمعه گنبد نسبت به تصویب تحریم های جدید آمریکا؛

چهرۀ آمریکا برای دیرباوران نیز آشکار شد/ آمریکا باید تنبیه شود

چهرۀ آمریکا برای دیرباوران نیز آشکار شد/ آمریکا باید تنبیه شود
امام جمعۀ شهرستان گنبدکاووس در واکنش به آشکار تصویب تحریم های جدید علیه ایران در کنگره آمریکا گفت: آمریکا تا حدی آشکارا دشمنی کرده و روحیۀ وحشیگری خود را نمایان کرده است که حتی دیرباورترین آدمها که ممکن است اعتمادی به آمریکا داشته باشند نیز به آن پی بردند و این مایۀ خیر برای کشور و انقلاب ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه،حجه الاسلام محمود ترابی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امام عزیز ما از همان ابتدا فرمودند که رابطه با آمریکا رابطۀ گرگ با میش است و در واقع نگاه آمریکا به ما نگاه گرگ به طعمه است نه نگاه به یک کشور مستقل و طبعا وظیفۀ ماست که این پیمان شکنی آمریکا ، وفاداری ایران به برجام و در واقع روحیۀ ویژۀ استکبار جهانی را به مردم یادآور شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه,

وی با تاکید بر تکیه بر دورن و پررنگ کردن اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: هیچگاه نباید از دشمن توقع خیررسانی داشته باشیم و در سخنان رهبر معظم انقلاب نیز در این چند سال شاهد تاکید بر عدم اعتماد به آمریکا بودیم.

,

حجه الاسلام ترابی اذعازن کرد: تجاوز گری آمریکا تمام شدنی نیست و ما نباید دچار ضعف در دیپلماسی باشیم و باید این مطلب را به مستضعفین جهان و حتی کشورهای اروپایی برای تنها گذاشتن آمریکا برسانیم.

,

امام جمعۀ گنبدکاووس مقابلۀ با آمریکا را مقابلۀ غیرمتقارن عنوان کرد و افزود: چون آنها دارای اقتصاد برتر هستند قطعا مقابله با تحریم تقابلی غیرمتقارن است و ما باید با تقویت روحیۀ انقلابی و قدرتمان در منطقه و راهبردهایی که داریم با آنها مقابله کنیم.

,

وی ادامه داد: باید فضا را به سمت مقاومت و ضربه زدن به اهداف و منافع آمریکا در همۀ دنیا و البته به طور ویژه در منطقه باشیم تا آنها تسلیم مسیر درست شوند.

,

حجه الاسلام ترابی یادآور شد: ما از زاویۀ دولت هزینه ای را که ملت ما به واسطۀ مذاکرات با دشمن باید می داد را هزینه کرده ایم و در حال حاضر باید با دقت عمل رفتار کنیم تا سودی را که باید به دست بیاوریم را به اندازه ای که توانایی داریم از دست ندهیم.

,

وی خاطر نشان کرد دولت باید دیپلماسی فعالی داشته باشد چرا که طرف قرارداد ما یک کار بین المللی است و دولت باید در دیپلماسی خود با ایجاد تفکیک و فاصله بین کشورهای غیرمتعهد و همچنین اروپایی اقدامات لازم را انجام دهد و این بدعهدی را تنها با آمریکا نسجد، آمریکا را باید با ضربه زدن در منطقه تنبیه کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه