اخبار داغ

یادداشت/

دروغ گفتند که سایه شوم جنگ از سر ایران برداشته شد / روحانی ضمن ابراز تنفر از آمریکا مقابله به مثل کند

دروغ گفتند که سایه شوم جنگ از سر ایران برداشته شد / روحانی ضمن ابراز تنفر از آمریکا مقابله به مثل کند
تصمیم آمریکا در تحریم های جدید بیش از آنکه تهدید تلقی گردد بایستی از سوی اولین شخصیت اجرایی کشور بعنوان یک فرصت طلایی به حساب آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام احمدرضا احمدی عضو ستاد تحول شورای هماهنگی کشور طی یادداشتی نوشت: رئیس جمهوری ایران، سوگند یاد کرده تا پاسدار کشور و مایه عزت عمومی باشد و اگر هیچ دلیلی برای بهره گیری از این فرصت برای رییس جمهور کشور اسلامی مان وجود نداشته باشد الا تحقیر و متهم کردن ملت ایران به حمایت از تروریسم، بس است این که بدون تعارف و مماشات و نیز بدون هیچ واهمه ای از لاک خوش بینی و احترام یک سویه به غرب بیرون شود و از حمایت عمومی و مردمی و نیز تاییدات رهبری معظم انقلاب اسلامی به احسن وجه استفاده نماید و در دفاع از منافع ملی، زحمات دانشمندان هسته ای و تقویت بنیه نظامی بالاخص از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان نماد اقتدار جمهوری اسلامی آستین را بالا بزند. و شوکت و عزت کشور و مردم را بازگرداند؛ در این خصوص بایستی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ,

1- هدایت های امام گونه رهبری معظم انقلاب را بدون هیچگونه تفسیری در راهبرد کلان موضوع مورد بحث جدی بگیرد. چنان که اولیاء الهی بر این نکته تاکید دارند که گوش به فرمان ایشان باشید که او خود گوش بفرمان امام عصر(عج الله تعالی) است.

,

2- در روابط با کشورهای سلطه گر بایستی اصل را بر سلطه گری، خبث سیاسی، شیطنت دشمن قرار دهد زیرا قریب به چهل سال هرگز حسن نیتی از او سراغ نداریم و باز کردن آغوش به دشمن آن هم در مقام نیابت از مردم شریفی که از سرهستی خود برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گذشته و هشت دفاع مقدس را در کارنامه مفاخرات انقلابی خود دارد،بایست اعتماد به خداوند کند و مطابق وعده های آغازین روزهای اصرار بر مذاکره که ادعا می شد اگر آمریکا بد عهدی کند جمهوری اسلامی در ادامه راه گذشته خود مصمم تر عمل خواهد کرد، هم اکنون که این فرصت طلایی فراهم گردیده است بجاست تا عملا مقابله به مثل کند. و عکس العمل جدی و تاریخی از خود نشان بدهد

,

3- رییس جمهور محترم، باور کند که دشمن انقلاب اسلامی تمام عهد خود را زیر پا گذاشته است؛ نه بخشی از آنرا! تمامی جبهه دشمن بر این مدعا متحدند که در مذاکرات"شرایط برد برد" را داشته اند و بدروغ گفته شد که سایه شوم جنگ از سر ملت ایران برداشته شد.

,

این دروغ تاریخی که فتح الفتوح نام گرفت هنوز دستمایه عناصر فریبکار داخلی و خارجی است که دل در گرو غرب دارند و تمامی تلاش خود را به عادی سازی رابطه با آمریکا معطوف کرده اند به گمان اینکه به مدینه فاضله خواهند رسید و حال آنکه نگاه ملتمسانه به بیرون نه تنها مدینه فاضله را رغم نخواهد زد بلکه کرامت و عزت ایرانی را به حضیض ذلت خواهد برد.

,

می دانیم که دشمنان انقلاب اسلامی هرگز جرائت جنگیدن (با کشوری که مردمش شهادت را افتخار خود می داند) را ندارد و اصلا نقشه راه دشمن جنگ نظامی با انقلاب اسلامی نیست و سالیانی دراز جنگ نظامی اول بذات از دستور کار دشمنان خارج گردیده و تمایلی به اقدام نظامی ندارند

,

زیرا انگیزه ای برای جنگیدن ندارند و نمی خواهند کشته بدهند و آنان در حمله به عراق در مدت کوتاهی به رغم این که کثیری از مردم مظلوم عراق را به خاک و خون کشیدند و خود با تجهیزات و عدوات نظامی مدرن به تاخت و تاز آمدند و تنها اندکی از سربازان و افسران آنان کشته شدند.

,

اما تحت فشار افکار عمومی آمریکا و خانواده های کشته شدگان به التماس و دریوزگی افتادند و در برابر اراده مردم عراق و قدرت مرجعیت اعلم در آن دیار تسلیم شدند و بساط خود را برچیدند و شرمگنانه از خاک عراق خارج شدند.

,

دشمن ایران اسلامی با جنگ نرم به مبارزه انقلاب اسلامی برخاسته است تا

,

الف: اعتقاد و اعتماد مردم به مسولان را سست نماید.

,

ب: برآن هستندتا عنصر دین از متن زندگی و نظام برچیده شود.

,

ج: وحدت و یکپارچی در میان مردم و مسولان کشور از بین برود.

,

د:جوانان را در مسیر پوچگرایی و گریز از اسلام و انقلاب بکشاند.

,

ه: رهبران جزء جامعه را از کارایی و اثربخشی ساقط کند.

,

ز: فساد، ظلم و تبعیض را در میان مردم نهادینه کند.

,

ح: جامعه را نسبت به دلسوزان و جان برکفان بدبین و در نهایت مردم را در مقابل نهادهای فداکار نظام قرار دهد.

,

4. رئیس جمهور محترم می بایست در مسیر هدف، نسبت به برقراری وحدت ملی و جامعه اسلامی، یکپارچگی مردم با هم و با مسولان و نیز با انقلاب اسلامی تلاش نماید.

,

و خدا را شکر که برخلاف گذشته، ایشان پس از اعلام تشدید تحریم ها بخصوص آخرین تصمیم کنگره آمریکا، با تمسک به آیه واعدوا لهم مااستطعتم من قوه ... به مواردی پرداخته و بر تقویت بنیه دفاعی تاکید ورزیدند.

,

و از حمایت نیروهای مسلح سخن به میان آوردند. و مدعی شدند که اقدام متقابل خواهیم کرد. انتظار عمومی از رئیس محترم جمهور این است که پس از تشدید تحریم های جدید، لحن و ادبیات ایشان در قبال آمریکائی ها تغییر کند و همانند امام راحل و رهبری در خطاب با آمریکایی ها باید محکم و کوبنده باشد.همانند امام، آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کند و همچون شهید بهشتی نفیری از عمق باور برآورد که آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر! و شجاعانه همانند حضرت آیت الله العظمای خامنه ای " مدظله العالی"

,

رهبری معظم انقلاب با صلابت تمام آمریکا و مشخصا رئیس جمهور بی کفایت آمریکا را خطاب قرار دهد:"این‌هایی که تازه در آمریکا سرکار آمده‌اند، مثل این کسانی که تازه وارد عالَمِ چاقوکشی شدند، این چاقوکشان تازه‌کار، بی‌تجربه، که به هرجا می‌رسند یک نیش چاقویی می‌زنند؛ نمی‌فهمند چه‌کار دارند می‌کنند، تا وقتی که توی دهانشان بخورد. وقتی توی دهانشان خورد آن‌وقت می‌فهمند حساب چیست، کتاب چیست."

,

جناب دکتر روحانی رئیس جمهور کشوری است که مردمانش دولتمردان آمریکا را دشمن اصلی خود و شیطان بزرگ می دانند و لذا پس از تحقیر جدید ملت ایران در اقدام کینه توزانه کنگره با انقلاب اسلامی بایستی علاوه بر پاسخ شبه تقابلی، صریحا تنفر خود را اعلام نماید.

,

تا این که هم آمریکایی ها حساب کار خود را بکنند و هم کسانی که بدنبال عادی سازی رابطه با شیطان بزرگ بودند بفهمند آنچه را که رهبری معظم در ابتدای راه مذاکره فرمودند که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند.و به تعبیر حضرت آیت الله جنتی، رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری،وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه نظام یک هشدار و دست رد به سینه کسانی است که همچنان تصور می‌کنند عادی سازی روابط با آمریکا و برجام و غیر برجام می تواند مشکلات کشور را رفع نماید.

,

اتهام ایران به "بی ثبات سازی" از سوی کنگره و تحریم ایران به دنبال این اتهام واهی، هر ایرانی غیرتمندی در راس ارکان اجرایی کشور را مجاب می سازد تا از استکبار برائت جویند.زیرا بی اعتباری و بدعهدی شیطان بزرگ بر هرصاحب عقلی واضح و آشکار گشته است.

,

5. انتظار دیگر امت انقلابی ایران اسلام از رئیس دولت جمهوری اسلامی، پاسخ قاطع به کنگره آمریکا ، سنا و دولتمردان آمریکایی در خصوص یاوگویی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تشدید تحریم برنامه موشکی بالستیکی است.

,

انتظار از جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی آن است که بطور خاص از سپاه پاسداران که خار چشم دشمنان اسلام و مورد هجمه معین و مسخص دشمنان انقلاب است، حمایت نماید و بطوری که کنگره آمریکا، نیروهای مسلح، و بسیج را و... تعیین مصداق نکرده است .

,

جناب روحانی بطور مشخص از سپاه پاسداران که هدف هجمه دشمنان است دفاع نماید که تاثیر آن در جوامع بین المللی صدچندان خواهد بود. امروز تقویت سپاه تقویت تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و قوای مسلح کشور ایران اسلامی است.صد البته ارتش، بسیج و نیروی انتظامی نور چشم ملت ایران اسلامی بشمار می روند. اما به تعبیر بلند مقام معظم رهبری تمام دشمنان انقلاب مقابل سپاه پاسداران صف بسته اند

,

سپاه پاسداران انقلاب اسلامى براى دفاع از انقلاب، تمامیّت انقلاب و هدف هاى انقلاب و براى مقابله با دشمنان انقلاب به وجود آمده است.

,

انقلاب هرچه دشمن دارد و دشمنى دارند، به‌طور طبیعى در مقابل سپاه پاسداران صف بسته‌اند و حضور دارند؛ چون پاسدارِ انقلاب است. همه آن نیروهایى که در این طبیعتِ «خدا ساخته» و در این قوانین و سنن الهى براى دفاع از انقلاب و از حقانیّت اسلام وجود دارد - همه آن نیروهاى معنوى، همه آن تواناییها و استعدادهاى درونى - همه درخدمت این مجموعه‌اى است که براى دفاع از انقلاب پدید آمده است. (بیانات در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه تاریخ 24/6/78)

,

و در دیگر بیان.

,

 توقعی که انقلاب از سپاه دارد، از بقیه‌ى سازمان ها ندارد

,

چند اصل در سپاه، اصول تخلف‌ناپذیر است؛ اول، اصل تدین و تقواست. آدم بى‌تدین و بى‌تقوا، سپاهى نیست. نمى‌گوییم که از حوزه‌ى اعتبار کشور ما خارج است؛ نه، به ارگان دیگر، یا جاى دیگر برود؛ باب این مجموعه نیست.

,

این مجموعه، آدم متدین و متقى لازم دارد. شما مى‌دانید که من هیچ‌وقت به خودم اجازه نداده‌ام که هیچکدام از نیروها و سازمانهاى مسلح را - ارتش، دیگرانى که بودند و حالا جزو نیروهاى انتظامى شده‌اند - تحقیر کنم؛ همیشه تجلیل کرده‌ام؛ لیکن توقع ما ازسپاه، یک چیز دیگر است. آن حرف هم آشکار است، این حرف هم آشکار است. توقعى را که انقلاب از سپاه دارد، از بقیه‌ى سازمانها ندارد؛ چون مسؤولیتى که این مجموعه مى‌تواند انجام بدهد، از بقیه‌ى مجموعه‌ها این مسؤولیت را نخواسته‌اند.

,

هر کسى که مسؤولیتش بیشتر است، ارزشش بیشتر و سطحش بالاتر است. این تدین، آن چیزى است که بایستى در سپاه موج بزند و روزبه‌روز بیشتر بشود. (بیانات دردیدار جمعی از فرماندهان سپاه 27/6/70)

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه