اخبار داغ

نماینده سابق مجلس:

آنهایی که تفکرات غربزده دارند به این باور برسند آمریکا دنبال ضربه زدن به ماست

آنهایی که تفکرات غربزده دارند به این باور برسند آمریکا دنبال ضربه زدن به ماست
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت : به آنهایی که تفکر غربزده دارند می گویم به این باور برسید که آمریکا به دنبال ضربه زدن به کیان جمهوری اسلامی ایران است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ رحمت الله نوروزی نماینده سابق علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحرکات آمریکا گفت : دشمنان قسم خورده نظام در راس آنها امریکا از ابتدای پیروزی انقلاب خیلی تلاش کردند انقلاب را در نطفه خاموش کنند اما با رهبری امام (ره) و دور اندیشی مقام معظم رهبری این حرکتها خنثی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

نوروزی با بیان اینکه باید بیدار باشیم افزود : آنهایی که تفکرات غربزدگی دارند به این باور برسند که آمریکا فقط هواپیمای مسافربری ما را نزد ، فقط توی جنگ خیانت نکرد ، فقط شخصیتها را از ما نگرفت ، احمدی روشن ، تهرانی مقدم را از ما نگرفت ، آمریکا ، عربستان و اسراییل به دنبال ضربه زدن به کیان کشور هستند.

,

این نماینده سابق با بی اعتماد خواندن آمریکا گفت : امام هم بارها فرموده بودند آمریکا غیر قابل اعتماد است و امروز می بینیم که مدام با تحریم های جدید خوی دشمنی خود با ایرانیان را نشان می دهند .

,

وی تصریح کرد : آمریکایی ها نگران عظمت جمهوری اسلامی و امت اسلام هستند ؛ شیعه و سنی که دارند مسالمت آمیز زندگی می کنند و دنبال آبادانی و پیشرفت هستند لذا می خواهند این حرکت را خاموش کنند اما نظام بر آنها و تحرکاتشان احاطه دارد و هم وزارت اطلاعات و سپاه و ارتش و انتظامی با همت مردم حرکتها را رصد کنند .

,

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : امروز درخت انقلاب تنومند شده و مردم سالاری دینی به برکت مجاهدت مردم و هدایتهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب و مدافع حرم باعث شده جمهوری اسلامی نه تنها در خاورمیانه بلکه در دنیا تاثیر گذار باشد.

,

نوروزی یادآور شد : حضرت آقا فرمودند که اگر امروز جلوی دشمن را نگیریم مشکلات عدیده ای برای کشور ما پیش خواهد آمد  و اگر نبود جانفشانی مردم و شهدای مدافع حرم و نقش ولایت فقیه ، امروز در عراق و سوریه اگر الگو گرفتند از رزمندگان ما اینها اثراتش بوده و نسخه داعش را در هم پیچیدند .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه