اخبار داغ

۷۵۰ زائر بوکانی راهی مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند

۷۵۰ زائر بوکانی راهی مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند
صبح روز پنجشنبه (۵ مرداد ماه) دومین کاروان راهیان نور بوکان عازم مناطق عملیاتی و یادمان های ۸ سال دفاع مقدس در شمال غرب کشور شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس؛ صبح روز پنجشنبه (۵ مرداد ماه) دومین کاروان راهیان نور بوکان عازم مناطق عملیاتی و یادمان های ۸ سال دفاع مقدس در شمال غرب کشور شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس؛,

در این اردوی یک روزه بیش از ۷۵۰ نفر از بسیجیان برادر بوکانی در قالب ۱۵ دستگاه اتوبوس از مناطق عملیاتی پیرانشهر و نقده دیدن و با شهدا تجدید بیعت می کنند.

,

جانشین فرمانده سپاه بوکان در حاشیه بدرقه این کاروان به خبرنگاران گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس بیش از ۷۵۰ نفر از بسیجیان بوکان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

,

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی ادامه داد: این بزرگترین کاروان راهیان نور بوکان طی چند سال گذشته است که از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور بازدید به عمل می اورند.

,

وی ادامه داد: بیش از این نیز ۱۵۰ نفر از خواهران بسیجی به این مناطق اعزام و با گرامی داشت یاد وخاطره شهداء والامقام از یادمان ها و مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس بازدید به عمل اورده بودند.

, ,
,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه