اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان؛

استان همدان 144 شهید در عملیات مرصاد تقدیم نظام کرد/تجلیل از چهره های برتر تویسرکان در روز ملی این شهرستان

استان همدان 144 شهید در عملیات مرصاد تقدیم نظام کرد/تجلیل از چهره های برتر تویسرکان در روز ملی این شهرستان
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه از 144 شهید عملیات مرصاد استان همدان، 38 شهید از تویسرکان است، اظهار کرد: این 38 شهید که عضو گردان 153 قاسم ابن الحسن(ع) این شهرستان بودند به طور عمده در یک روز تشییع و تدفین شدند و برای شهرشان غرورآفرین و در این میان نام شهید شاخص سال 96 سردار شهید ملکی همچون ستاره درخشنده نورافشانی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز تویسرکان، گفت: بی شک عملیات مرصاد در تحقیر بینهایت منافقین کوردل اثربخش بود و نمی توان از نقش شهدای تقدیم شده در آن روز غافل ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

استان همدان 144 شهید در عملیات مرصاد تقدیم نظام کرد

, استان همدان 144 شهید در عملیات مرصاد تقدیم نظام کرد,

وی با بیان اینکه از 144 شهید عملیات مرصاد استان همدان، 38 شهید از تویسرکان است، اظهار کرد: این 38 شهید که عضو گردان 153 قاسم ابن الحسن(ع) این شهرستان بودند به طور عمده در یک روز تشییع و تدفین شدند و برای شهرشان غرورآفرین و در این میان نام شهید شاخص سال 96 سردار شهید ملکی همچون ستاره درخشنده نورافشانی می کند.

,

روز ملی تویسرکان، فرصتی مناسب برای معرفی و تقویت ظرفیت های اقتصادی این شهرستان

, روز ملی تویسرکان، فرصتی مناسب برای معرفی و تقویت ظرفیت های اقتصادی این شهرستان,

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از پیگیری های مستمر برخی از مسئولان تویسرکان برای به سرانجام رساندن روز ملی تویسرکان با محوریت نقش آفرینی شهدای مرصاد در پنجم مرداد ماه سال 67 خبر داد و عنوان کرد: با چنین نامگذاری مناسبی زمینه های شناساندن ظرفیت های مختلف این شهرستان به دیگر نقاط کشور فراهم می شود.

,

سعیدی تصریح کرد: روز ملی تویسرکان فرصت مناسبی برای یادآوری داشته های این دیار و روی آوردن به شناساندن ظرفیت هایی مختلف آن در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است و چه بهتر آنکه ظرفیت های اقتصادی تویسرکان از جمله گردو، مبل و منبت و آثار تاریخی و گردشگری آن در این روز بیشتر مورد تبلیغ قرار گیرد.

,

تجلیل از چهره های برتر تویسرکان در روز ملی این شهرستان

, تجلیل از چهره های برتر تویسرکان در روز ملی این شهرستان,

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان فرهنگی تویسرکان انسان های وارسته و بزرگی را در دل خود پرورش داده است، گفت: قرار است امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مراسمی ویژه روز ملی تویسرکان که در جوار آرامگاه حیقوق نبی(ع) برگزار می شود، از چهار چهره برتر و شاخص شهرستان از جمله سردار فضلی، حجت الاسلام والمسلمین حاج ولی الله فوزی، دکتر اکبری و سید رضا میرمعینی تجلیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه