اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

درآمد آذربایجان غربی ۴۳ درصد از میانگین کشوری پایین تر است

درآمد آذربایجان غربی ۴۳ درصد از میانگین کشوری پایین تر است
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه درآمد آذربایجان غربی ۴۳ درصد از میانگین کشوری پایین تر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، هادی بهادری امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: هم اکنون ۴۰ درصد اقتصاد کشور در اختیار وزارت کار و تعاون اجتماعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

وی با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی نیازمند توسعه در تمامی ابعاد است تصریح کرد: متاسفانه آذربایجان غربی از نظر محصلان بازمانده از تحصیل جزو ۵ استان نخست کشور بوده و در حوزه زنان سرپرست خانوار نیز وضعیت نامناسبی دارد.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از سوی دیگر در حوزه بهداشت و سلامت نیز آذربایجان غربی جزو استان های آخر کشور بوده و در این صنف هر چند کارهای ارزشمندی صورت گرفته اما نیاز به اقدامات جدی تری دارد.

,


وی افزود: هم اکنون با کمبود یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان مواجه بوده و نیازمند توجه جدی دولت در این زمینه بوده است.

,
,

بهادری با ابراز تاسف از اینکه با نظر مسئولان واحد تولیدی لاستیک های بزرگ در استان ایجاد نشد اظهار داشت: متاسفانه دولت در بسیاری از استان ها این کارخانه را ایجاد کرد اما زمانی که نوبت به آذربایجان غربی رسید، عنوان کردند که بازار اشباع شده است.

,

وی اظهار داشت: آذربایجان غربی در حوزه گیاهان دارویی جزو استان های مستعد کشور بوده و می توان اقدامات فراوانی برای اشتغال زایی در این حوزه انجام داد.

,


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از اینکه آذربایجان غربی جزو استان های فقیر کشور است گفت: متاسفانه درآمد این استان ۴۳ درصد از میانگین کشوری پایین تر است.

,
,

وی بیان کرد: از سوی دیگر آذربایجان غربی در بحث بیمه کارگری و بیمه مساکن مهر مشکلات بسیاری داشته که باید رفع و چاره اندیشی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه