اخبار داغ

امام‌جمعه خلیل‌آباد:

نبود مصلا مهم‌ترین مشکل اقامه نماز جمعه در خلیل‌آباد است

نبود مصلا مهم‌ترین مشکل اقامه نماز جمعه در خلیل‌آباد است
امام‌جمعه خلیل‌آباد بابیان اینکه نقش نماز جمعه را در بخش‌های مختلف عبادی، سیاسی و فرهنگی حائز اهمیت است گفت: از سنگرهای نماز جمعه بود که مردم تشویق به حمایت از جبهه‌های 8 سال دفاع مقدس شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت‌الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در نشست شورای اداری خلیل‌آباد که به مناسبت سالگرد اقامه اولین نماز جمعه کشور برگزار شد اظهار داشت: اولین نماز جمعه در کشور به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بعد از قرن‌ها در پنجم مردادماه 58 برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی نماز جمعه را یادگار امام خمینی (ره) و متعلق به نماز و اسلام دانست و خاطرنشان کرد: امروزه در بیش از 900 نقطه کشور نماز جمعه به‌صورت منظم و همزمان برگزار می‌شود.

,

 

,

اولین نماز جمعه شهر کندر به‌زودی اقامه می‌شود

, اولین نماز جمعه شهر کندر به‌زودی اقامه می‌شود,

امام‌جمعه خلیل‌آباد بابیان اینکه نماز جمعه در کشور و در سطح شهرها و بخش‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: طی سفری که رئیس سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان رضوی به شهرستان‌ داشتند مقرر شد در آینده‌ای نزدیک، نماز جمعه در شهر کندر از توابع بخش ششطراز شهرستان خلیل‌آباد اقامه شود.

,

وی در ادامه به ارائه گزارشی از حضور 3 ساله خود در شهرستان خلیل‌آباد پرداخت و اذعان کرد: کمتر ارگان و نهادی در سطح شهرستان است که دفتر امام‌جمعه همکاری و تعامل لازم را با آن نهاد و دستگاه نداشته باشد.

,

ناهیدی با تأکید بر اینکه همواره سعی بر تعامل و قدردانی از زحمات مسئولان در خطبه‌های نماز جمعه بوده است، بیان کرد: کمترین شکایات از مسئولان شهرستان به دفتر نماز جمعه ارسال‌شده است و این نشان از تعامل و همکاری مسئولان با مردم است.

,

 

,

سنگر نماز جمعه مردم را تشویق به حضور در جبهه‌ها کرد

, سنگر نماز جمعه مردم را تشویق به حضور در جبهه‌ها کرد,

وی بابیان اینکه 150 خطبه نماز جمعه در طول 3 سال توسط امام‌جمعه خلیل‌آباد خوانده‌شده است، عنوان کرد: حضور مردم و یاد خدا مظهر تداوم انقلاب است و در نماز جمعه سعی بر دعوت مردم به وحدت، انسجام و حضور همه‌جانبه شده است.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان حضور مردم در نماز جمعه بسیار مطلوب است، ابراز کرد: از سنگرهای نماز جمعه بود که مردم تشویق به حمایت از جبهه‌های 8 سال دفاع مقدس شدند.

,

وی نقش نماز جمعه را در بخش‌های مختلف عبادی، سیاسی و فرهنگی را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: نماز جمعه باید به‌گونه‌ای برگزار شود که فضای شهرستان حاوی فرهنگ نماز باشد.

,

 

,

نبود مصلا مهم‌ترین مشکل اقامه نماز جمعه در خلیل‌آباد است

, نبود مصلا مهم‌ترین مشکل اقامه نماز جمعه در خلیل‌آباد است,

حجت‌الاسلام ناهیدی بابیان اینکه مهم‌ترین مشکل در باب اقامه نماز جمعه در شهرستان خلیل‌آباد نبود مصلای نماز جمعه است، تصریح کرد: تلاش‌های زیادی برای ساخت و تکمیل مصلای نماز جمعه صورت گرفت که امیدواریم هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

,

وی ادامه داد: شروع به کار احداث این مصلا از ابتدا با مجوز شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه صورت نگرفته و به همین دلیل این شورا هیچ‌گونه کمکی به ساخت این مصلا نمی‌کند.

,

امام‌جمعه خلیل‌آباد در پایان با اشاره به مراحل ساخت حوزه علمیه خلیل‌آباد، خاطرنشان کرد: ادامه ساخت‌وساز حوزه علمیه خلیل‌آباد با توجه به اخذ مجوزهای لازم در آینده‌ای نزدیک شروع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه