اخبار داغ

تصاویر/ دختران میبدی عروسک‌های بهشتی خود را محجبه کردند

تصاویر/ دختران میبدی عروسک‌های بهشتی خود را محجبه کردند
همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت با سعادت کریمه اهل بیت(ع) کودکان میبدی عروسک‌های بهشتی خود را محجبه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، سالهاست که وجود عروسک های خارجی از جمله باربی در بازار اسباب بازی ایرانی به یکی از معضلات ترویج بی حجابی تبدیل شده و راهکار مناسبی برای این موضوع در سطح کشور تدوین و اجرا نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,

طلاب فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حضرت زهرا(س) میبد سطح سه،  با همکاری اعضای انجمن عطرهای ماندگار این مدرسه، هیئت رزمندگان واحد خواهران،بسیج خواهران و دارالقرآن امام حسین(ع)موسسه حضرت معصومه(س)  با هدف فرهنگ سازی بین نسل آینده و تشویق دختران باحجاب و ترویج حجاب در سطح شهرستان، طرح دختران بهشتی را برگزار کردند.

,

در این برنامه علاوه بر توزیع پوسترهای تبلیغاتی این طرح که در نماز عید فطر به اطلاع عموم رسید  بانوان برگزار کننده این مسابقه از طریق ارتباط چهره به چهره با کودکان 4 تا 11 ساله به اطلاع رسانی طرح پرداختند.

,

مهلت ارسال عروسک های محجبه برای شرکت در مسابقه « عروسک های بهشتی» که یکی دیگر از اهداف آن آموزش حجاب به کودکان است تا 28 مرداد تعیین شد.

,

در این مسابقه تعداد 300 عروسک به دبیرخانه جشنواره رسید که اقدامی بی نظیر در سطح شهرستان و کشور به شمار می رود. به تمامی کودکان شرکت کننده در مسابقه جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

,

در این جشن برنامه های متنوع فرهنگی برای دختران بهشتی اجرا شد و سپس حجت الاسلام دهقانی به بیان نکاتی درباره نهادینه کردن امر حجاب و عفاف در میان دختران پرداخت. 

,

در پایان این مراسم و با انجام قرعه کشی 10 نفر از کودکانی که عروسکهای آنها بهترین حجاب را داشت، انتخاب و قرار است در مراسمی با حضور آیت الله اعرافی تقدیر شوند.

,

انتهای پیام /اد

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه