اخبار داغ

انتقاد شدید امام جمعه بجستان از وضعیت آب شرب این شهر

انتقاد شدید امام جمعه بجستان از وضعیت آب شرب این شهر
امام جمعه بجستان و در حرکتی تامل بر انگیز خواست به رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار خراسان رضوی بفهماند اوضاع آب بجستان خراب، غیر قابل شرب و تاثیرات مخرب بر روی پوست دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، امام جمعه پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بجستان که در سالن اجتماعات  محیط زیست این شهر برگزار شد دست در جیب خود کرد و شیشه آبی بیرون آورد و از مسئولان خواست تا جرعه ای از آب بنوشند این حرکت امام جمعه بجستان دنیا حرف داشت ولی حاضرین فقط به یک لبخند بسنده کردند، آبی که به گفته امام جمعه بجستان ارزش غذا درست کردن هم ندارد و نمی‌شود با این آب غذا درست کرد و تاثیرات مخرب بر روی پوست می‌گذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

امام جمعه انتقاد دیگر نیز در سخنرانی امروز خود از بهای قبوض آب شهری بجستان کرد و گفت: برای همین آب مردم این شهر سه بار پول می‌دهند یکی آب مصرفی هست که در قبوض اعمال می شود دیگری تبصره سه روی قبوض آب و نهایتا بها برای برداشت از جایگاه برداشت آب که توسط کارتهای هوشمند پرداخت میشود.

,

 

,

حجت الاسلام حسین وحیدی در ابتدای این نشست و بعد از ایراد نکته اخلاقی، از نماینده و فرماندار بجستان تقدیر و تشکر کرد و بنایی را نیروی جهادی نامید و سیاسی نبودن این نماینده را از نکات مثبت او دانست و تصریح کرد:  در موقعیت خاصی (توطئه مهم آمریکا علیه ایران اسلامی)  قرار داریم، امیدواریم که همه ملتهای جهان، منطقه و جمهوری اسلامی ایران با توجه به خوی استکباری امریکا و با اراده پولادین این ملت‌های، شاخ این شیطان بزرگ را بشکنند و این آرزوی ماست.

,

 

,

امام جمعه بجستان ادامه داد: گاهی با توجه به موقعیتی که امریکا برای ما ایجاد کرده بد نیست با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، استعدادها  و توانمندی های داخلی کمی در راستای توسعه قدم برداشت تا کمی تحریم ها را بی تاثیر و به خود باوری برسیم. آرزومندیم ملت‌های جهان، منطقه و کشورهای اسلامی با ارتقا آگاهی مردم و آشنایی با اهداف شوم استکبار و از طرفی با اتحاد گروهای سیاسی داخلی بتوان با انسجام جلو دشمن ایستاده و با مقاومت کشور را مصون از تحریم ها کنند.

,

 

,

 وی ضمن اشاره به گفته ای از استاد مطهری عنوان کرد:  استکبار به مانند دو لبه قیچی شده است برای بریدن و شکستن ملتها و این حرکت وقتی قوت می‌گیرید که دموکرات و جمهوری خواهان متحد شدند. در استانه معرفی کابینه دوازدهم هستیم  ان شالله با نگاه مثبت مجلس به این کابینه وزرایی انتخاب شوند که نیازهای مردم را بشناسند  و فراجناحی باشند تا اینها مثل دو بال پرواز کنند و از دولبه قیچی استکبار مصون باشند.

,

 

,

امام جمعه بجستان در ادامه به ایراد مشکلات بجستان پرداخت و از خصلت های بجستانی ها گفت و گفت: بجستان شهر قنات، قنوت و قناعت است شهر حجاب (ما در این شهر یک بی حجاب نداریم) و شهر با کمترین بزه کاری ، بزه کاری این شهر در مقایسه با دیگر شهر یک درصد است.

,

 

,

حجت الاسلام وحیدی ضمن اشاره به خشکسالی بجستان تصریح کرد: امروز ه با وجود خشکسالی و محرومیت 40 درصدی در بجستان دامداری و کشاورزی از بین رفته و مهاجرت سرعت گرفته است و روستا ها یکایک در حال خالی شدن است.

,

 

,

امام جمعه بجستان شیشه آب را از جیب خود در آورد و گفت: آب بجستان را آوردیم تا یکی از بزرگواران یک جرعه از این آب بخورد تا درک کنند مردم این شهر با چه آبی زندگی میکنند آبی که تاثیر بر روی بدن آنها گذاشته تاجایی که بیش از 60 درصد مردم این شهر مشکل کلیوی دارند و بیش از 70 درصد تاثیرات آب و هوا در چهر هایشان نمایان است و اینها زمینه و بهانه ای است برای اینکه مدیران این شهرستان تبدیل به مدیران پروازی شوند و آخر هفته شما مدیری در این شهرستان نبینید و همه در خارج از شهرستان به سر می‌برده باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه