اخبار داغ

وزیر سابق اطلاعات عنوان کرد:

هجمه علیه سپاه یکی از مصادیق تغییر نهادها توسط دشمن است/ نفوذ موجب تصمیم‌گیری غلط مسئولان می‌شود/ نفوذ در بیت مراجع ما آخوند انگلیسی می سازد

هجمه علیه سپاه یکی از مصادیق تغییر نهادها توسط دشمن است/ نفوذ موجب تصمیم‌گیری غلط مسئولان می‌شود/ نفوذ در بیت مراجع ما آخوند انگلیسی می سازد
مصلحی گفت: نمایندگان آمریکا تحریم های جدیدی علیه ایران، روسیه و کره شمالی تصویب کردند که بسیار هوشمندانه تر از تحریم های قبلی است و این تحریم ها حاصل اشتباهات ما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ وزیر سابق اطلاعات، پنجشنبه شب در یادواره شهدای سادات شهرستان کاشان و 90شهید محدوده پایگاه شهید آیت الله غفاری مسجد خالو با بیان اینکه کاشان و اطراف آن همیشه مأمن بزرگان دین بوده، اظهار کرد: این یادواره ها همانند مجالس عزای امام حسین است که باعث عدم تحریف تاریخ و هدف امام حسین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

حجت الاسلام حیدر مصلحی بیان کرد: سادات نه تنها در در دفاع مقدس بلکه در طول تاریخ باعث رشد و پیشرفت شیعه شده اند؛ پس باید از همه شهدای سادات به خصوص حضرت علی بن باقر(ع) که در کاشان به شهادت رسیده است، تجلیل شود.

,

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه یک سری محاسبه در زندگی انسان ها وجود دارد که بر آن اساس زندگی می کنند، گفت: شهدا در محاسبات خود دچار اشتباه نشده و راه خوبی را پیش گرفته اند و با شجاعت پا روی دنیا گذاشتند و ره صد ساله را یک شب طی کردند.

,

وی افزود: نمایندگان آمریکا تحریم های جدیدی علیه ایران، روسیه و کره شمالی تصویب کردند که بسیار هوشمندانه تر از تحریم های قبلی است و این تحریم ها حاصل اشتباهات ما است زیرا مقام معظم رهبری هشدار می دادند حواستان باشد با دشمن سخن می گویید.

,

مصلحی اذعان کرد: دشمن سعی دارد در چهار محور واژه های انقلاب، مقدسات، نهادها و شخصیت ها را تغییر دهد و این تغییر همانند تغییر واژه استکبار است که تعبیر «قدرت های بزرگ» جایگزین آن شده؛ در حالی که واژه «استکبار» عقبه قرآنی دارد و از اصطلاحات امام است.

,

مصلحی ضمن اشاره به دیگر اهداف دشمنان تاکید کرد: هدف دیگر دشمنان اسلام تخریب نیروهای ارزشی است که بر اساس سخنان قرآن، امام و رهبر زندگی می کنند و مسیر آنها نیز ارزشی است.

,

وی بیان کرد: سپاه فقط یک تشکیلات نظامی نیست؛ بلکه دارای عقبه ارزشی و مقدس است و جدای رشادت های دوران دفاع مقدس، بحران و حادثه های ایجاد شده در کشور را سپاه پاسداران حل کرده است.

,

مصلحی ضمن اشاره به مسئله نفوذ و عواقب آن گفت: مسئله نفوذ از اهمیت بالایی برخوردار است به صورتی که نفوذ در بیت مراجع ما آخوند انگلیسی می سازد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه