اخبار داغ

نماینده خبرگان رهبری:

دولت در برابر تحریم ها از حالت انفعال خارج شود

دولت در برابر تحریم ها از حالت انفعال خارج شود
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت باید در برابر تحریم های اعمال شده قدرت بیشتری از خود نشان دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار داشت : طرح جدیدی برای تحریم هایی علیه ایران و برخی کشور ها در دستور کار آمریکا قرار گرفته و به تصویب رسید، حال نیازمند امضا و تایید ریاست جمهوری بوده که پس از امضای وی به اجرا در خواهد آمد. دولت ایران نیز باید نسبت به این مسئله واکنش لازم را نشان دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز ,

وی، با اشاره به مفاد توافقنامه در اصل ۳۶ افزود: طبق مواردی که در این توافقنامه ذکر شده است که اگر هر کدام از طرفین تصمیم بر نقض برجام داشته و بخواهد تحریم های جدیدی را به تصویب برساند بر خلاف مفاد عهدنامه عمل کرده و این نقض آشکار و صریح توافقنامه تلقی می شود.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: اکنون باید دولت از موضع انفعال خارج شده و اقدام متقابلی را علیه فرد نقض کننده اقدامی متقابل و کوبنده از خویش نشان دهد.

,

حجت الاسلام شبستری در خصوص نقض پیاپی برجام از سوی آمریکا تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز بارها تاکید کرده اند هیچ اعتمادی به دولت آمریکا وجود ندارد ولی متاسفاتنه دولت مردان نگاهی خوش بینانه به دولت آمریکا داشته اند و طرف مقابل بارها زوح و جسم برجام را نقض کرده این نشان دهنده عدم تمایل طرف مقابل به اجرای بر جام است.

,

وی، خاطر نشان کرد: مسئله انرژی هسته ای بهانه ای بیش برای آمریکا و دشمنان نبود آنها با اساس نظام و مردم مشکل دارند و در صورت کوتاه آمدن ما آن ها قدمیب دیگر برعلیه ما خحواهند برداشت.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در خصوص هدف آمریکا از نقض برجام تصریح کرد: آمریکا از نقض برجام تلاش بر تسلیم کردن و به زانو در آوردن ملت ایران در برابر خواسته های خویش دارد آن ها اصل نظام را مورد هدف قرار داده اند.

,

وی اظهار داشت: ملت ایران باید به آرمان های انقلاب که استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است پایند باشند و در مقابل دشمنان سر تعظیم فرود نیاورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه