اخبار داغ

شدت گرفتن گمانه زنی ها در مورد تغییر مدیران استان همدان؛

تغییرات استانداران و فرمانداران چشم به راه تغییر وزیر کشور است

تغییرات استانداران و فرمانداران چشم به راه تغییر وزیر کشور است
پس از پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گمانه زنی های جناح و جریان های مختلف بخصوص هواداران و حامیان روحانی برای ایجاد و تشکیل دولت بعد آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، دولت یازدهم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود در واقع با برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف دیگر دولت وازدهم به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

پس از پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گمانه زنی های جناح و جریان های مختلف بخصوص هواداران و حامیان روحانی برای ایجاد و تشکیل دولت بعد آغاز شده است.

,

 

,

چینش وزرا و گمانه زنی برای تغییرات احتمالی در سطح وزرا و مدیران دولت بصورت بسیار ویژه و حساسی در ماه های بعد از انتخابات به دغدغه اول جریانات سیاسی حامی دولت بدل گشته است.

,

 

,

در این میان استانداران و فرمانداران نیز به عنوان مدیران ارشد دولت در سطح پایین تر از وزرا و در قسمت صف مورد گمانه زنی های بسیار قرار گرفته اند.

,

 

,

تغییر استانداران و فرمانداران قبلی وقتی به خود جهت و جریان کامل خواهد گرفت که وزیر کشور به عنوان مسئول اصلی اداره مسائل داخلی کشور تغییر کند و انتخاب شود.

,

 

,

در مورد انتخاب فردی که وزارت کشور را عهده دار شود نیز با وجود همه ی فشارهای وارده از سمت جریان اصلاح طلب برای تغییر فضلی به نظر می رسد که نظر روحانی بر ابقا وی در این سمت است.

,

 

,

مطلب منتشر شده در صفحه مجازی فضلی وزیر کشور و تشریح برنامه هایش برای دولت نشان دهنده این است که مخالفت اصلاح طلبان چندان کار ساز نشده است.

,

 

,

ابقاء فضلی در وزارت کشور قطع به یقین چشم انداز تغییرات گسترده در سطح استانداران را یا تغییر کلی ترکیب فکری و سیاسی آنان را کنار خواهد زد.

,

 

,

 

,

استانداران و فرمانداران در شهرستانهای کشور مدیران و سیاستگذاران اصلی دولت در سطح کلان یک منطقه هستند.

,

 

,

به نظر می رسد پس از معرفی کابینه به مجلس و رأی اعتماد گرفتن کابینه مهمترین بحث در سطح کشور تغییرات استانداران و فرمانداران باشد همانطور که از هم اکنون در تمام استانها و شهرستانها بحثهای جدی در میان هر دو جریان هوادار و منتقدین دولت در خصوص انتخاب فرمانداران در حال اتفاق است.

,

 

,

تغییرات استانداران و فرمانداران به نظر می رسد از هشت استانی شروع خواهد شد که روحانی رای کمتری نسبت به رئیسی آورده است برای مثال مطالبه در این استانها برای تغییر مدیری که نتوانسته است رضایت مردم را برای دولت روحانی جلب کند زیاد است.

,

 

,

فخرالدین حیدری از اعضای حزب اتحاد ملت که تقریبا همان شاکله حزب مشارکت در سطح کلان را نمایندگی میکند در یادداشتی با حمله به عملکرد مدیریت ارشد استان همدان و فرمانداران تغییر در مدیریت این استان را خواست مردم و جریان اصلاحات دانست و برآن تاکید کرد.

,

 

,

استاندار گیلان نیز چندی پیش در جمع حامیان دولت بر تغییر در مدیریت های استان و قرار گرفتن حامیان دولت در همه ی مناصب مدیریتی تاکید نمود.

,

 

,

این گمانه زنی ها در تمام استانها و همانطور که اشاره شد بخصوص در استانهایی که روحانی در کسب آرا موفق نبوده است با شدت تا چینش تیم جدید وزارت کشور ادامه خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه