اخبار داغ

حلقه و آمد نیوز پرده های نفوذ

حلقه و آمد نیوز پرده های نفوذ
گفتنی است، فرقه انحرافی عرفان حلقه که در سال‌های اخیر، فعالیت زیرزمینی خود را در کشور آغاز کرده و با شیوه‌های عوام‌فریبانه به اسم عرفان و معنویت اسلامی و درمان بیماری، آسیب‌های فراوانی(اعتقادی،جسمی،روحی و روانی،اخلاقی،اجتماعی) به مردم وارد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی سویلمی نوشت: با بررسی خاستگاه و چارچوب ایدئولوژیکی خبر های ارسالی مزدوران سرویس‌های جاسوسی بیگانه و گروهک نفاق و چندین فرد بدنام و ضدانقلاب، از جمله روح‌الله زم (معروف به نیما) با پوشش رسانه معاند "آمد نیوز" و رسانه ورشکسته کپی پیست "درتی وی" با مطالب زرد و پوپولیستی خود مجری توطئه به اصطلاح افشاگری علیه مقامات و ساختار سیاسی ایران برای اثبات «ناکارآمدی نظام» نسخه پیچیده‌شده توسط میت و موساد علیه ایران با ایجاد پل ارتباط میان اعضای فرقه عرفان حلقه و در آمیختن آموزه‌های عرفان حلقه و آموزه‌های بزرگان فرقه صوفیه گنابادیه  در پی ارائه سبک نوینی از عرفان پوشالی با هدف نفوذ آرام می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بماند که «آمد نیوز» بدون سرشاخه های داخلی و ارتباط با برخی عوامل نفوذی در داخل نظام دولتی و حتی بخشهای حساس نظام نمی تواند به این سطح از اطلاعات دسترسی داشته باشد.

,

بــا ایــن توضیح،می توان گفت که در حوزه ی امنیت، اصلی که راهبردهای دشمنان اسلام بر آن استوار شده، اخلال در امنیت نرم کشور است که نتیجه ی آن زدودن ایمان از جامعه ایمانی است. از اهداف دشمن در اخلال فرهنگی، قشر جوان و نوجوان جامعه ی دینی است.

,

رهبر حکیم انقلاب درباره این هدف می فرمایند: " امروز نفوذ دشمن یکی از تهدیدهای بزرگ است برای این کشور است .... نفوذ اقتصادی ممکن است ... ممکن است که جزو کم اهمیت ترین [هم] نفوذ امنیتی باشد... اما در مقابل نفوذ فکری و فرهنگی و سیاسی کم اهمیت است یکی از راه هایی که آنها در پیش می گیرند نفوذ در جوانان و نوجوانان ما است. متوجه این نفوذ باشید. سعی کنید به خودتان مصونیت ببخشید نه فقط به خودتان { بلکه} به پیرامون خودتان"

,

 گفتنی است، فرقه انحرافی عرفان حلقه که در سال‌های اخیر، فعالیت زیرزمینی خود را در کشور آغاز کرده و با شیوه‌های عوام‌فریبانه به اسم عرفان و معنویت اسلامی و درمان بیماری، آسیب‌های فراوانی(اعتقادی،جسمی،روحی و روانی،اخلاقی،اجتماعی) به مردم وارد کرده است، پس از دستگیری سرکرده خود(محمد علی طاهری) علاوه بر برگزاری کلاس‌های غیرقانونی و زیرزمینی و به انحراف کشاندن عقاید دینی مردم و صدمه زدن به‌سلامت عمومی و روانی، برای تحت‌فشار قرار دادن نظام، قوه قضاییه و دستگاه امنیتی باهدف آزادی سرکرده خود، وارد فاز سیاسی مقابله با نظام شد و با برگزاری تجمعات غیرقانونی، ارتباط با دشمنان نظام و همکاری با آن‌ها برای فشار حقوق بشری و تخریب نظام در رسانه‌های وابسته به دشمنان، اهداف شیطانی خود را دنبال می‌کند.

,

در ماه اخیر با برگزاری آخرین جلسه دادگاه سرکرده فرقه حلقه و در آستانه اعلام حکم نهایی او، و درحالی‌که شاهد رسوایی دیگری در این فرقه بودیم (شروری که در متروی شهرری اقدام به حمله به مردم و مجروح کردن مسافران کرده بود از مسترهای حلقه و تربیت‌شده این کلاس‌ها بود) روز گذشته فایل صوتی از طرف طرفداران این فرقه در فضای مجازی و گروه‌های وابسته به این فرقه منتشر شد که مسترها و طرفداران فرقه حلقه را به تهیه سلاح و حمله به مأموران امنیتی که برای مقابله با این جلسات غیرقانونی وارد عمل می‌شوند، می‌کرد.

,

این فرقه که سابقه ترور مستر جداشده خود(ا.ت) و قتل خانم دکتر حسینی (استاد حوزه و دانشگاه و منتقد حلقه) و ... را در کارنامه خود دارد با این اقدام، جا پای گروهک منافقین در دهه 60 گذاشته و باید منتظر حوادث تلخ دیگری در جامعه بود که شاگردان سرکرده حلقه به بهانه دین و عرفان، رقم خواهند زد.

,

باید افزود، منشأ تهدیدات فضای دیجیتال عدم مدیریت منسجم است که طرفداران حلقه از سویی تلاش می‌کنند نهایت استفاده را از فضای مجازی برای گسترش انحرافات حلقه و به دام انداختن افراد انجام دهند و از سویی با مظلوم‌نمایی و فعالیت‌های سیاسی نظام را تحت‌فشار قرار دهند.

,

از جمله این تاکتیک‌ها در انتخابات اخیر با انتشار اخبار دروغ و مطالب تخریبی علیه نظام و سیاه‌نمایی وضعیت‌جامعه، از مریدان خود می‌خواهند در انتخابات شرکت نکرده و در روز انتخابات به اغتشاش و اعتراض مقابل دوربین‌های خبرنگاران داخلی و خارجی بپردازند.

,

این‌یک هشدار جدی به مسئولین و مردم است. مراقب باشید و چارچوب ایدئولوژیکی نفوذ فکری و فرهنگی و سیاسی را بشناسید، چند سالی است که رئیس فرقه ضاله «عرفان حلقه» دوران محکومیتش را در زندان می‌گذرد، اما همچنان تبلیغات این فرقه در فضای مجازی وجود دارد که جای بسی تعجب است!

,

 

,

*کارشناس ارشد روابط بین الملل

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه