اخبار داغ

آیت الله سید احمد خاتمی عنوان کرد:

تناقض آشکار مدعیان وحدت با مطرح کردن دولت با تفنگ و بی تفنگ

تناقض آشکار مدعیان وحدت با مطرح کردن دولت با تفنگ و بی تفنگ
آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه دیروز در جمع خبرنگاران سراب اظهار داشت: اگر دولت آسیب ببیند دود آن به چشم همه خواهد رفت و تالاش ما باید این باشد که همه دست به دست هم دهیم تا کارآیی نظام را به دنیا نشان دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه دیروز در جمع خبرنگاران شهرستان سراب با بیان اینکه در شرایط کنونی که تحریم ها علیه کشور در حال شدت گرفتن هست وحدت از اوجب واجبات هست که نیازمند همدلی تمام مسئولان به خصوص در قوای سه گانه هست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب, ,

وی افزود: وحدتی معنی دارد که در زیرپرچم ولایت شکل بگیرد و امروز همه چه اصلاح طلب و چه اصول گرا در داخل یک کشتی هستند که اگر آسیب ببیند همه را اعم از تر و خشک خواهد سوزاند.

,

عضو خبرگان رهبری با ابراز تاسف از اینکه برخی درک درستی از وحدت ندارند خاطرنشان کرد: این افراد وحدت را در آن می دانند که حرف آنها را بزنیم و اگر کسی حرف آنها را نزند می گیوند وحدت شکن هست که تفسیر نادرستی است و تفسیر درست از وحدت, وحدت در زیرپرچم ولایت هست.

,

آیت الله خاتمی اضافه کرد: اینکه کسی حرف حقی را بگوید و با انگ دوقطبی کردن اورا طرد کنند کار ابن زیاد هست که حضرت مسلم را متهم به تفرقه کرد.

,

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: به همه می گویم و عزیزانی که رسانه دارند, نیش, کنایه و توهین تفرقه آور هست.

,

وی ادامه داد: مسئولی بگوید ما باید با هم یکی باشیم, انتخابات تمام شد, حرف بسیار خوبی است ولی در همان سخنرانی بگوید دولت با تفنگ, دولت بی تفنگ این یعنی چه؟ آیا می شود نیش زد و تقاضای وحدت کرد.

,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه رییس جمهور رییس جمهور تمام مردم است و اینکه القا شود یک حزب خاص بر سرکار آمده به ضرر رییس جمهور است.

,

عضو هیئت رییسه خبرگان رهبری اظهار داشت: اگر دولت آسیب ببیند دود آن به چشم همه خواهد رفت و تالاش ما باید این باشد که همه دست به دست هم دهیم تا کارآیی نظام را به دنیا نشان دهیم.

,

وی در پایان با بیان اینکه نسخه های موفقیت کشور تمام شده و نسخه ای جز مقاومت نمانده عنوان کرد: نسخه مقاومت نسخه ای است که ۳۸ سال هست در کشور جواب داده و اگر این نسخه جایگزین شود روز به روز کشور به تعالی خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه