اخبار داغ

ثمرات سفر هیئت دولت به شازند!

ثمرات سفر هیئت دولت به شازند!
با گذشت بیش از ۸ ماه از حضور هیئت دولت در استان مرکزی و مشاور رئیس جمهور در شازند باید دید این سفر چه ثمراتی برای شهرستان شازند داشته است و اینکه در این سفر مصوبه‌ای که بخشی از آمال و رنج‌های مردم شهرستان را حل کند به تصویب رسید؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، آبان‌ماه سال گذشته بود که استان مرکزی میزبان هیئت دولت یازدهم شد و رئیس جمهور کشورمان به همراه تعدادی از معاونین و مشاورین خود در این استان حضور پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما, شازند ما,

این حضور، باعث شد مردم شهرستان شازند ( که حالا دیگر می توان آن را جزو آلوده ترین شهرستانهای کشور از نظر آب و هوا قلمداد کرد) با خود اینگونه زمزمه کنند که حتماً با حضور رئیس جمهور در استان، شاهد حضور وزیر نفت یا رئیس سازمان محیط زیست یا وزیر راه در شهرستان خواهند بود تا از این طریق بخش اعظمی از مشکلات شهرستان که به این دو حوزه برمی گردد، مرتفع شود.

,

اما  ورود مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت ها به شهرستان شازند، باعث بهت و حیرت مردم این شهرستان شد، و در این بین سهم شهرستان شازند از سفر هیئت دولت، نه وزیر بود و نه معاون رئیس جمهور.

,

, ,

حال با گذشت بیش از ۸ ماه از حضور هیئت دولت در استان مرکزی و مشاور رئیس جمهور در شازند باید دید این سفر چه ثمراتی برای شهرستان شازند داشته است و اینکه در این سفر مصوبه ای که بخشی از آمال و رنج های مردم شهرستان را حل کند به تصویب رسید؟!

,

حجت‌الاسلام یونسی مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت های مذهبی با حضور در شهرستان شازند پس از استماع سخنان مسئولان شهرستان که به بیان مشکلات شهرستان پرداختند، به این امر اشاره کرد که تا قبل از آنکه مسئله بیکاری به مسئله ای امنیتی تبدیل شود باید کاری کرد!!

,

اما چه کسی باید کاری کند؟! گذشته از نقش مردم در اشتغالزایی، مسئولان بهتر است گزارشی از اقدامات خود در حوزه اشتغال و رفع بیکاری را ارائه نمایند.

,

در سفر هیئت دولت به استان بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان مرکزی به تصویب رسید و سوال اینجاست که سهم شهرستان شازند از این اعتبار چه بود؟!

,

امیدی یکی از شهروندان شازندی در همین خصوص به خبرنگار ما گفت: من به شخصه فکر می کردم با سفر هیئت دولت به استان، با توجه به موقعیت استراتژیک شازند، یا وزیر نفت یا رئیس سازمان محیط زیست یا وزیر راه به شازند سفر می کنند تا به مشکلات شهرستان در این حوزه رسیدگی کنند اما اینگونه نشد.

,

وی ادامه داد: اولین اولویت در شهرستان ما موضوع اشتغال و رفع بیکاری است و من نمی دانم این سفر چقدر در این حوزه به شهرستان ما کمک کرد!

,

براتی دیگر شهروند شازندی به خبرنگار ما گفت: با سفر هیئت دولت ما که شاهد اتفاق چشمگیری نبودیم یا اگر هم اتفاقی افتاده مسئولان گزارش نداده اند تا مردم هم مطلع شوند.

,

به هر حال مردم شهرستان شازند همچنان منتظر رؤیت نتایج سفر هیئت دولت به استان مرکزی برای شهرستان ۱۲۰ هزار نفری شازند هستند تا ببینند در خصوص مشکلاتی چون بیکاری جوانان، آلودگی، کمبود آب روستاها، راه های مواصلاتی و... چه تدابیری اندیشیده می شود!!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه