اخبار داغ

معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مقاوم سازی جامعه با آگاهی بخشی محقق می شود/ افزایش دو برابری بودجه قرآنی کشور

مقاوم سازی جامعه با آگاهی بخشی محقق می شود/ افزایش دو برابری بودجه قرآنی کشور
معاون حقوقی،مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما باید تلاش کنیم با آگاهی بخشی به جامعه در برابر توطئه های دشمن مقاوم سازی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  موج رسا; سید هادی حسینی در مراسم سومین جشن شایستگان فرهنگ و هنر استان زنجان، اظهار داشت:در ماه محرم شاهد شور حسینی مردم دیندار و حسینی زنجان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,  ,

وی ادامه داد: آنچه که بیت بیت اشعار،اوراق دفتر نویسندگان،احادیث و روایات،آداب،خرده فرهنگ ها،قصص ها و شیوه های رفتاری شامل فرهنگ است و وظیفه هر نسلی است که ورقی به دفاتر گذشته بیافزاید.

,

معاون حقوقی،مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: کار شایسته پروری و تجلیل از کسانی که کار خوب دارند، مطلوب است.

,

حسینی با بیان اینکه نمی شود فضا را بست و همه فضا را عزا کرد و نمی شود همه کشور را برعکس کرد، باید اهل اعتدال بود،افزود: در ایام شادی و طرب جنبه های شرعی و حدود الهی رعایت شود و از این حدود خارج نشویم.

,

وی گفت: اصل موسیقی و شعر ممکن است ایرادی نداشته باشد ولی ممکن است جلسات از کنترل ما خارج شود که ضروری است این فضا نگه داشته شود و قرآن پرچم حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

,

معاون حقوقی،مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش دو برابر اعتبار حوزه قرآن خبر داد و گفت: تصمیم ما این است که وارد چالش ها و درگیری های خودی نشویم.

,

حسینی گفت: "مقام معظم رهبری چندین سال پیش فرمودند که شبیخون فرهنگی، خیلی کار می شود در خصوص فرهنگ انجام داد،باید با سرعت فضای دیجیتال و مجازی تولید داشته و به دنیا عرضه کرد".

,

وی با اشاره به اینکه ما باید تلاش کنیم با آگاهی بخشی به جامعه در برابر دشمن مقاوم سازی کرد،بیان داشت: معلم،منبری و هنرمند باید تلاش کنند که جامعه مقاوم سازی شود و فرهنگ اصیل ایرانی را به جامعه ارائه کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه