اخبار داغ

واعظی: دولت دوازدهم تک جناحی نیست

واعظی: دولت دوازدهم تک جناحی نیست
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که شناخت رییس جمهوری از چهره های سیاسی و همکارانش دقیق است و فشار سیاسی و کمپین سازی ها در انتخاب اعضای کابینه دوازدهم بی اثر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا، محمود واعظی روز دوشنبه در پاسخ به سوالی درباره کمپین های تبلیغاتی و همچنین خبرسازی درخصوص همکاران رییس جمهوری با هدف تاثیر گذاری بر چینش کابینه دوازدهم، افزود: آنها که فکر می کنند رییس جمهوری تحت تاثیر کمپین سازی ها همکاران خود را تعیین، جابجا و یا کنار می گذارند، معلوم است که هنوز وی را نشناخته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: به جریان های سیاسی و رسانه ای چه در فضای رسمی و چه فضای مجازی توصیه می شود در جهت وحدت و همدلی گام بردارند و اینگونه فضاسازی ها تاثیری در تصمیمات رییس جمهوری ندارد.

,

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته می شود برخی افراد در چینش کابینه نقش اصلی را بر عهده دارند، گفت: رئیس جمهوری با طیف متنوعی از شخصیت ها و گروهای سیاسی مشورت می کنند ولی نهایتا خود در انتخاب همکاران تصمیم می گیرند.

,

واعظی در پایان تاکید کرد: همانطور که دکتر روحانی تاکید دارد، دولت دوازدهم نیز تک جناحی نخواهد بود. چنانچه جریان هایی معتدل در دولت حضور دارند و وی از چهره های توانمندی که معتقد به مشی اعتدالی و ملتزم به رویکرد اکثریت رای دهندگان در انتخابات دوازدهم باشند، برای خدمت به مردم استفاده خواهند کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه