اخبار داغ

عیادت الیاس حضرتی از یکی از سران فتنه

عیادت الیاس حضرتی از یکی از سران فتنه
الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور در بیمارستان محل بستری مهدی کروبی از وی عیادت به عمل آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور در بیمارستان محل بستری شدن مهدی کروبی از وی عیادت کرد و مدتی را با همسر کروبی به صحبت پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
 
,
الیاس حضرتی شب گذشته با حضور در بیمارستان محل بستری کروبی در جریان روند درمانی وی قرار گرفت حال جای این سوال است که نماینده مردم که باید به حل مشکلات مردم بپردازد و پیگیر حل مشکلات مردم باشد چرا باید از کسی که فتنه ای عمیق را به مردم تحمیل کرده و بارها و بارها آب در آسیاب دشمن ریخته است عیادت کند؟!
,
 
,
, ,
 
,
فردی مثل کروبی که از سران فتنه به شمار می آید در هفته های گذشته برای چندمین بار پیاپی به دلیل سن بالایش به بیمارستان مراجعه کرده است که برخی میخواهند با فشار رسانه ای  سران فتنه را همچنان تطهیر کنند.
,
 
,
اصلاح طلبان که همچنان دایه دار دفاع از سران فتنه هستند و از هر فرصتی رفع حصر را مطرح میکنند در روزهای اخیر و همزمان به نزدیک شدن مراسم تحلیف رئیس جمهور میخواهند یک بار دیگر با فشار آوردن بر رئیس جمهور مسئله رفع حصر را مطرح کنند .
,
 
,
در روزهای اخیر برخی از صفحات اجتماعی اصلاح طلبان نیز با انتشار درخواست از رهبر معظم انقلاب از مخاطبان خود خواسته اند تا در زیر پست های صفحات منتسب به دفتر رهبری در اینستاگرام رفع حصر را خواستار شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه