اخبار داغ

با هدف ایجاد فضای شاد و مهیج برای خانواده ها؛

برگزاری برنامه پارک آسمانی در شهرستان دلیجان+عکس

برگزاری برنامه پارک آسمانی در شهرستان دلیجان+عکس
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان از برگزاری برنامه پارک آسمانی در پارک های شهرستان دلیجان با هدف ایجاد فضای شاد و مهیج برای خانواده ها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛گفت:اجرای برنامه های شاد و متنوع از قبیل  اجرای نمایش ، اجرای سرود ، پرده خوانی دفاع مقدس ، مولودی خوانی و برگزاری مسابقات بومی و محلی برای جوانان و نوجوانان را بخشی از برنامه پارک آسمانی در پارک های شهرستان دلیجان اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

 

,

 عسگری هدف از اجرای این برنامه را ایجاد فضای شاد و مهیج برای خانواده ها دانست و اظهار کرد: برگزاری غرفه های مشاوره ، کودک و نوجوان ، عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی و مشاوره اعتیاد را بخشی دیگر از این برنامه با هدف بالا بردن سطح آگاهی آحاد جامعه و ارائه خدمات مشاوره ای رایگان برای مردم بیان کرد.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان با اشاره به فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسائل فرهنگی بیان کرد: این موضوع نشان دهنده ی ضعف در کنترل فضای فرهنگی جامعه است که باید برنامه های لازم در این خصوص انجام شود.

,

 

,

وی اهمیت حضور فعال و همه جانبه ی دستگاه های متولی فرهنگ عمومی ، هیئات و مساجد در جبران ضعف های فضای فرهنگی را لازم و ضروری دانست.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه