اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد دماوند:

اضافه شدن رشته پرستاری به دانشگاه آزاد دماوند از مهرماه سال جاری / رشته داروسازی در آینده‌ای نزدیک اضافه می‌شود

اضافه شدن رشته پرستاری به دانشگاه آزاد دماوند از مهرماه سال جاری / رشته داروسازی در آینده‌ای نزدیک اضافه می‌شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از اضافه شدن رشته پرستاری به این واحد دانشگاهی در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: رشته داروسازی در آینده‌ای نزدیک به دانشگاه آزاد دماوند اضافه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از  پایگاه خبری تارود، محمود صفری در همایش روسای انجمن اولیاء و مربیان مدارس شهرستان دماوند در آغاز سخنان خود به بیان ویژگی‌های یک معلم خوب پرداخت و اظهار داشت: داشتن اصالت، عفت و پاکدامنی و دوری از ریا از جمله خصوصیات یک معلم خوب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تارود,

وی افزود: انتخاب شیوه درست تدریس، رعایت آداب و نظم و ترتیب، اخلاق مداری و محبت، ارتقای دانش و مشاوره هدایت گرانه از دیگر خصایص یک معلم و مشاور خوب است.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند تأکید کرد: دشمن در حال تغییر ذائقه جوانان و نوجوانان ماست و با تلاش شبانه‌روزی و از طریق تولید محتوای غیراخلاقی و با کمک تمامی ابزارهای جدید و قدیمی تبلیغاتی این روند را ادامه می‌دهد و وظیفه ماست که با تغییر نگرش خانواده‌ها نسبت به هم و ارتقای معنویات و رفتار عاطفی مانع این سیاست دشمن شویم.

,

صفری ادامه داد: استفاده از ابزارهای جدید برای جذب فرزندان توسط والدین، آموزش غیرمستقیم مسائل جنسی،تأمین نیازهای روانی فرزندان، مشورت با آن‌ها و ارزش قائل شدن برای این عزیزان می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیر گذار باشد.

,

صفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مزیت‌های نزدیکی دانش‌آموزان به کانون گرم خانواده و بهره‌مندی از موهبت حضور والدین تصریح کرد: خوشبختانه و در سایه انقلاب اسلامی ایران شاهد گسترش آموزش عالی در جای‌جای میهن عزیزمان هستیم و این امر موجب شده تا بسیاری از فرزندان ما مجبور نباشند برای ادامه تحصیل به شهرها و مناطق غیربومی خود عزیمت کنند.

,

صفری اضافه کرد: در شهر دماوند نیز امکانات خوب و فوق‌العاده‌ای در مراکز آموزش عالی به‌ویژه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند تدارک دیده شده که برخی از آنها در شرق استان تهران کم نظیر است و در طول ۱۴ سال فعالیت خود با بهره‌گیری از دانش تخصصی ۱۱۰ عضو هیئت علمی و حدود ۵۰۰ استاد مدعو با بیش از ۶۰ عنوان آزمایشگاه و کارگاه مدرن و پیشرفته،سایت‌های برق و رایانه و حضور ۱۸۵ کارمند، مشغول خدمت‌رسانی به دانشجویان عزیز می‌باشد و بنده امیدوارم با حضور دانش آموزان بومی دماوند در دانشگاه خودشان، نقش کوچکی در کاهش آسیب‌های اجتماعی شهر ایفا نماییم.

,

همچنین وی از اضافه شدن رشته پرستاری در این واحد دانشگاهی از مهرماه سال جاری خبر داد و از افزودن رشته داروسازی در آینده نزدیک سخن گفت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه