اخبار داغ

در دیدار معاون سیاسی استانداری آذربایجان شرقی با مدیر عامل آتا مطرح شد؛

شبستری: "آتا" به حقوق مردم احترام بگذارد/ قدیمی: از مردم ایران و آذربایجان به خاطر نابسامانی های "آتا" عذرخواهی می کنیم

شبستری: "آتا" به حقوق مردم احترام بگذارد/ قدیمی: از مردم ایران و آذربایجان به خاطر نابسامانی های "آتا" عذرخواهی می کنیم
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با مدیران شرکت هواپیمایی آتا، بر ارتقای کیفیت خدمات پروازی و تلاش برای جلب رضایت‌مندی و اعتماد مسافران تأکید کرد و گفت: برند آتا را یک امتیاز و فرصت ویژه برای استان می‌دانیم و انتظار داریم که خدمات این شرکت در خور نام آذربایجان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  سعید شبستری با بیان اینکه مدیریت استان از توسعه خدمات پروازی توسط شرکت آتا حمایت می‌کند، ابراز داشت: آن‌چه در این میان اهمیت بسزایی دارد کیفیت خدمات است و اگر به این مسأله توجه نشود امکان حضور در فضای رقابتی وجود نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به اهمیت آموزش نیروی انسانی در شرکت‌های هواپیمایی و مسافری، خاطرنشان ساخت: برخورد کارکنان و عوامل شرکت با مردم بسیار مهم است، چراکه گاهی یک برخورد نامناسب می‌تواند همه زحمات را زیر سؤال ببرد.

,

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌‌شرقی با تأکید بر رعایت استانداردهای خدمات پروازی و ارائه خدمات باکیفیت به مسافران، عنوان کرد: مردم در قبال خدماتی که دریافت می‌کنند هزینه کرده‌اند و انتظار بحق آنان این است که با احترام با آنها برخورد شود.

,

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی مناسب برای کاهش تأخیر و لغو پروازها، اظهار داشت: البته مردم بیشتر از اینکه از تأخیر یا لغو پروازها شاکی باشند از بلاتکلیفی، عدم اطلاع‌رسانی، برخوردهای نامناسب و توجه نکردن به انتقادات، گلایه دارند و لازم است همه شرکت‌های هواپیمایی به‌خصوص شرکت آتا که متعلق به این استان است به خواسته‌های مردم توجه کافی داشته باشند.

,

شبستری با اشاره به رویداد تبریز 2018 و اهمیت حمل‌ونقل هوایی در تحقق اهداف این رویداد، گفت: امیدواریم شاهد یک کار ویژه از سوی شرکت آتا در این زمینه باشیم.

,

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا هم در این دیدار گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این شرکت ارائه کرد و متذکر شد: شرکت آتا ظرفیت مناسبی برای استان آذربایجان شرقی است و بستر توسعه این شرکت نیز فراهم است و ما برای ارتقای جایگاه این شرکت عزم خود را جزم کرده‌ایم.

,

همایون قدیمی گفت: برنامه میان‌مدت این شرکت، بهره‌وری کامل امکانات موجود و برنامه بلندمدت آن، خرید هواپیماهای کوتاه‌برد برای اتصال فرودگاه‌های فرعی به فرودگاه‌های مرکزی کشور است که شرکت آتا اولین شرکتی است که این پروژه را اجرا می‌کند.

,

وی، آموزش نیروی انسانی را مهم‌ترین رویکرد شرکت هواپیمایی آتا اعلام کرد و گفت: توسعه شبکه پروازی، بهبود خدمات و نهادینه کردن کرامت مسافران از دیگر سیاست‌های این شرکت است و امیدواریم با حمایت مدیریت استان این شرکت به جایگاه واقعی خود دست یابد و مردم آذربایجان به وجود این شرکت افتخار کنند.

,

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا همچنین از مردم ایران و آذربایجان به‌خاطر نابسامانی‌ها و تأخیرهای صورت‌گرفته در پروازهای این شرکت عذرخواهی کرد و قول مساعد داد که به‌زودی این مشکلات حل شده و نارضایتی‌های به‌وجودآمده جبران شود.

,

انتهای پیام/ 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه