اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

آمریکایی‌ها اجازه ندارند درباره تأسیسات نظامی ایران حرفی بزنند/ بازدید مساوی با از بین رفتن امنیت کشور

آمریکایی‌ها اجازه ندارند درباره تأسیسات نظامی ایران حرفی بزنند/ بازدید مساوی با از بین رفتن امنیت کشور
دانشجوی دکتری روابط بین‌الملل دانشگاه تهران گفت: این یک موضوع مشخص بوده که مسائل نظامی در زمره موضوعات و مسائل محرمانه هر کشوری است و آمریکایی‌ها اجازه ندارند در زمینهٔ تأسیسات نظامی ما حرفی بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، موضوع بازدید از تسلیحات نظامی ایران توسط آمریکا و سازمان ملل، در حال مطرح‌شدن است که علامت سوالی در ذهن هر ایرانی ایجاد می‌کند. این امر از نظر هر انسان دارای فکر و اندیشه‌ای نامعقول و غیرمنطقی است چراکه قدرت نظامی و توان دفاعی کشور نباید برای سایر کشورها نمایان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

روح‌الله ملکی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: بازرسی از سایت‌ها نظامی یا موشکی جمهوری اسلامی ایران از خطوط قرمز است و هیچ‌گاه استقلال کشور را بازیچه دست آمریکا نخواهیم کرد.

وی افزود: وقتی دشمن درجه‌یک ایران از میزان توان دفاعی و تسلیحات نظامی ما خبردار شود به‌راحتی می‌تواند نقشه‌های خود را علیه کشور ما تدوین کرده و امنیت و استقلال کشور را تهدید کند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه منابع آمریکایی می‌گویند چنانچه ایران بازرسی از سایت‌های نظامی خود را نپذیرد، ترامپ مبنایی منسجم برای طرح ادعای نقض برجام از طرف ایران را به دست خواهد آورد و این ایران است که ناقض برجام معرفی می‌شود، گفت: پیش‌ از این قانونی در مجلس برای منع بازرسی از مراکز نظامی ایران به تصویب رسید و علاوه بر این آمریکا با تحریم‌های متعدد علیه ایران پس از برجام و تهدید سرمایه‌گذاران و بانک‌ها در تعامل با ایران پیش‌تر برجام را نقض کرده است.

ملکی خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی باید با تمام توان در مقابل این خواست نامعقول سازمان ملل و آمریکا بایستد چراکه در صورت انجام این موضوع حمله نظامی از سوی دشمن حتمی خواهد بود چراکه به‌خوبی از میزان قدرت کشور و تسلیحات موجود آگاهی یافته و تسخیر کشور را به‌راحتی انجام خواهد داد.

وی در پایان تصریح کرد: این‌یک موضوع مشخص بوده که مسائل نظامی در زمره موضوعات و مسائل محرمانه هر کشوری است و آمریکایی‌ها اجازه ندارند در زمینهٔ تأسیسات نظامی ما حرفی بزنند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه