اخبار داغ

در آستانه ولادت امام علی بن موسی‌الرضا‌(ع)

کاروان پیاده‌روی "حرم تا حرم" به مشهد رسید

کاروان پیاده‌روی "حرم تا حرم" به مشهد رسید
پس از ۲۴ روز پیاده‌روی، کاروان پیاده‌روی "حرم تا حرم" از عنبرآباد تا مشهد مقدس روز گذشته به مشهد مقدس رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاروان پیاده‌روی حرم تا حرم از عنبرآباد تا مشهد مقدس پس از 24 روز پیاده‌روی روز گذشته به مشهد مقدس رسید و حال همه زائران خوب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر کاروان پیاده‌روی منتظران ظهور جنوب استان کرمان در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار‌داشت: در این سفر علاوه بر برنامه پیاده‌روی ختم زیارت عاشورا، دعای توسل، دعای ندبه و غیره را برگزار کردیم.

,

جواد گلشنی با بیان اینکه این کاروان حرکت خود را از مرقد سیدعبدالله نورک بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد آغاز کرد افزود: همچنین در طول مسیر شرکت در نماز جماعت و جمعه در هر شهرستانی که مستقر می‌شدیم را در برنامه داشتیم.

,

وی با اشاره به اسکان کاروان در طول مسیر با بیان اینکه درطول مسیردر شهرهای مختلفی اسکان داشتیم بیان کرد: در مساجد، تکیه‌ها با استقبال بی‌نظیر مردم و در بعضی از شهرها در منازل مردم نیز اسکان داشتیم.

,

وی با بیان اینکه این کاروان 33 نفره با حضور گرم مردم و مسئولان حرکت خود را آغاز کرد خاطر‌نشان کرد: تا پایان روزی که به مقصد رسیدیم تعداد این کاروان 44 نفر شد که استقبال بی‌نظیری از این کاروان در طول مسیر پیاده‌روی شد.

,

مدیر کاروان پیاده‌روی منتظران ظهور جنوب استان کرمان با بیان اینکه در طول مسیر روزانه بین 6  تا 10 ساعت پیاده‌روی داشتیم اظهار‌داشت: کاروان پیاده‌روی "حرم تا حرم" حرکت یک هزار و 300 کیلومتری را به مدت 24 روز طی کردند که برگشت این کاروان با سرویسی است که در اختیار زائران قرار دادیم.

,

وی افزود: مراسم استقبال از کاروان منتظران ظهور عصر یکشنبه 15 مرداد‌ماه جاری با حضور مردم و مسئولان عنبرآباد برگزار و شب یکشنبه نیز برای کاروانیان ولیمه تدارک دیده شده است.

,

, ,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه