اخبار داغ

صبح امروز؛

مسابقات قرآنی جنوب خراسان رضوی در تربت حیدریه برگزار شد

مسابقات قرآنی جنوب خراسان رضوی در تربت حیدریه برگزار شد
مرحله کتبی و شفاهی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستانهای جنوب خراسان رضوی در رشته های مفاهیم، حفظ و تفسیر صبح امروز در تربت حیدریه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محسن لطفی در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، کرد: با توجه به تدبیر اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور نفرات برتر از شهرستانهای جنوب خراسان رضوی در سه مرکز این استان یعنی مشهد، تربت حیدریه و سبزوار برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابتها 30 برگزیده قرآنی در رشته های مفاهیم، تفسیر و احادیث از شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه، باخرز، تایباد، تربت جام، رشتخوار، خواف،  مه ولات،  بجستان، گناباد، کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در بقعه متبرکه بی بی حسنیه این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

,

 

,

لطفی با بیان اینکه مرحله استانی این رقابتها سال گذشته بصورت ویژه در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد، افزود: با توجه به روند واگذاری مسابقات قرآنی در مراحل مختلف به شهرستانها، شاهد رونق و نشاط و پویایی در این مسابقات هستیم و استقبال قاریان، حافظان و مفسران نیز بیش از گذشته افزایش یافته است.

,

 

,

رئیس اداره اوقاف تربت حیدریه اظهار کرد: برگزیدگان مرحله شهرستانی در رشته ها و سنین مختلف در تربت حیدریه معرفی شدند  که روز جمعه 13 مرداد جهت شرکت در مسابقات نهایی به مشهد اعزام خواهند شد.

,

 

,

این دوره از مسابقات بصورت آزاد برگزار می شود و همه مقاطع سنی راه یافته به مرحله استانی بطور همزمان و در یک سطح باهم رقابت می کنند.

,

 

,

مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی سال گذشته با حضور 472 قاری و حافظ برتر بمدت سه روز در تربت حیدریه برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه