اخبار داغ

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست خراسان شمالی:

کمبود نیرو، ۱۱ پاسگاه محیط زیست خراسان شمالی را تعطیل کرده است

کمبود نیرو، ۱۱ پاسگاه محیط زیست خراسان شمالی را تعطیل کرده است
فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست خراسان شمالی گفت: کمبود نیروی انسانی، 11 پاسگاه محیط زیست خراسان شمالی را تعطیل کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، جعفر علی پور افزود: 19 پاسگاه محیط بانی در این استان وجود دارد که از این تعداد فقط هشت پاسگاه فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, ،, جعفر علی پور , افزود: 19 پاسگاه محیط بانی در این استان وجود دارد که از این تعداد فقط هشت پاسگاه فعال است, .,

 

,

وی ادامه داد: 14.5 درصد از عرصه های این استان تحت مدیریت محیط زیست استان است این درحالیست که این مساحت فقط با حدود 50 محیط بان محافظت می شود.

, .,

 

,

به گفته علی پور اداره کل حفاظت محیط زیست استان هنوز حداقل نیازمند جذب 150 محیط بان دیگر است.

, .,

 

,

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات محیط بان ها در این استان موضوع تبدیل وضعیت آن هاست، اظهار کرد: این امر مستلزم آن است که این موضوع مورد توجه قرار گیرد و آزمون استخدامی برگزار شود.

, .,

 

,

این مقام مسئول تصریح کرد: عدم تبدیل وضعیت محیط بان ها سبب شده تا نیرویی که 11 سال سابقه کار دارد با گذشت سال های متمادی از خدمت با همان وضعیت سابق فعالیت کند.

,

 

,

وی زیاد بودن شیفت کاری را از دیگر مشکلات محیط بان های این استان بیان کرد و گفت: در حال حاضر هر محیط بان 18 شبانه روز سرکار است و 12 شبانه روز استراحت می کند.

, .,

 

,

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست خراسان شمالی تاکید کرد: محیط بان ها نیز شبه نظامی محسوب می شوند و دارای درجه هستند اما حق درجه دریافت نمی کنند.

, .,

 

,

وی گفت: نیروهای محیط بانی با خود سلاح حمل می کنند اما در حکم آن ها نه حق درجه و نه حق حمل سلاح اعمال شده است و باید حل این مشکل نیز مورد توجه قرار گیرد.

, .,

 

,

علی پور با بیان اینکه طی سه سال اخیر به محیط بان ها سه هزار امتیاز شرایط سختی کار داده اند، افزود: اما لازم است که سن بازنشستگی محیط بان ها از 30 سال به 25 سال کاهش یابد چراکه محیط بان ها همیشه در طبیعت هستند و تعداد زیادی از آن ها دچار بیماری هایی همچون سینوزیت، تحلیل زانو و ... شده اند و سختی کار آن ها بالاست.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه