اخبار داغ

همراهی موسوی خوئینی ها با سران فتنه و توهین و اتهام زنی به نظام

همراهی موسوی خوئینی ها با سران فتنه و توهین و اتهام زنی به نظام
موسوی خوئینی ها که همچنان مدعی این است که خط امام را پیروی می کند(!)در تازه ترین حمله خود به نظام ضمن دفاع از سران فتنه توهین و اتهام زنی به نظام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز، سایت ضد انقلاب سحام نیوز وابسته به خانواده مهدی کروبی با انتشار مطلبی به نقل از موسوی خوئینی ها نظام اسلامی را متهم به جفا و همچنین سخنان ناصوابی از وی علیه نظام جمهوری اسلامی منتشر کرده است که جالب است موسوی خوئینی ها و امثالهم با این افاضات و سخنان ضد انقلابی شان خود را مدعی خط امام می پندارند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
 
,
صفحه اجتماعی یکی از شاگردان مرحوم منتظری، نیز که این خبر را منعکس کرده، به نقل از وی آورده است: " خداوندا، اگر آنچه این خانوادۀ پنجاه سال رنج‌کشیده گفته‌اند درست باشد، اگر با کروبی چنین رفتار می‌کنند، پس با ده‌ها و صدها انسان گمنام چگونه رفتار می‌کنند؟ "
, " خداوندا، اگر آنچه این خانوادۀ پنجاه سال رنج‌کشیده گفته‌اند درست باشد، اگر با کروبی چنین رفتار می‌کنند، پس با ده‌ها و صدها انسان گمنام چگونه رفتار می‌کنند؟ ",
 
,
, ,
 
,
بنابر این گزارش، منافقین و مجرمین انتخابات سال 88 که نظام با رافعت فعلا از گناه آنان چشم پوشی کرده است در نظر این آدم ناحسابی آنقدر اهمیت دارند که حاضر است پا بر روی خون دهاهزار شهید گذاشته  و نظام اسلامی را به جفا متهم کند تا معلوم شود تبار، قوم و قبیله گرایی در این جماعت مدعی هیچگاه تمامی ندارد و آنها همیشه ژن خود را برتر و خون خود را رنگین تر از سایرین می دانند!

در این زمینه لازم به ذکر است؛ خوب است حالا که قرار است این جناب به سخنان عده ای فتنه گر و منافق گوش دهد و نظام را به جفا متهم کند بگوید نظرش درباره افرادی که درسال 67 وقتی ایشان دادستان بوده و بخاطر نفاقشان اعدام شدند چه می باشد و آیا حاضر است این سخنان کینه جویانه را که می گویند آنها بی گناه بودند و مسئولان وقت بی جهت آنان را اعدام کردند به سادگی قبول کند! و اقدامات خودش را به جفا تفسیر نماید و باز پای صندوق رای برود؟!
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه