اخبار داغ

نایب قهرمانی تیم کونگ فو خلخال در مسابقات استانی+تصاویر

نایب قهرمانی تیم کونگ فو خلخال در مسابقات استانی+تصاویر
رئیس اداره ورزش جوانان خلخال از نایب قهرمانی شهرستان خلخال در مسابقات کونگ فو قهرمانی استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، سیدناصر میرمرسلی عصر امروز در جریان تجلیل از تیم های ورزشی مسابقات قهرمانی کونگ فو استان اردبیل گفت: تیم شهرستان خلخال در رقابت های کونگ فو قهرمانی استان اردبیل با کسب 8 مدال طلا در جایگاه دوم ایستاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

میرمرسلی گفت: تیم خلخال آمادگی لازم برای حضور در مسابقات کشوری را دارد و انتظار می رود پس از این مسابقات با تمرینات لازم در سکوهای کشوری حضور یابد.

,

میرمرسلی گفت: در این مسابقات تیم اردبیل با برتری نسبت به سایر تیم ها و داشتن بازیکنان مطرح در جایگاه اول ایستاد و تیم پارس آباد با کسب 4مدال طلا به جایگاه سوم این مسابقات تکیه زد.

,

در نتایج انفرادی نیز در رده سنی نونهالان:امیر محمد اسکندری (خلخال)، بنیامین آریایی نژاد (اردبیل)، علیرضا نظرپور از (پارس آباد)، علیرضا تمیزکاران از (اردبیل)، پویا شیرینی از (پارس آباد)، میرمهدی رجبی از (خلخال) نتایج لازم را کسب و تجلیل شدند.

,

در رده سنی نوجوانان مهدی رحیمی از (اردبیل)، علی محمدی از (اردبیل)، محمد مهدی قناعتی از (خلخال)، علی بهی از (خلخال)، ابوالفضل هدایتی از (خلخال)، حسین اصغرزاده از (پارس آباد)، علیرضا سیفی از (خلخال)، جواد آفتاب از (خلخال) مورد تجلیل قرار گرفتند. و در رده سنی جوانان نیز :محمد عباسی از (اردبیل)، حسین رحیمی از (اردبیل)، سالار قبادی از (اردبیل)، سعید شیرینی از (پارس آباد)، علیرضا پیکار از (اردبیل)، اصغر کاظمی از (اردبیل)، امیر حسین بافنده از (خلخال)با حضور فرماندار خلخال و بخشدار مرکزی و معاون برق استان اردبیل مورد تجلیل قرا رگرفتند.

,

به گزارش ازناو ، قرار است هفته آینده مسابقات قهرمانی والیبال نشسته جانبازان ومعلولین  استان به میزبانی خلخال برگزار شود.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / خلخا ل

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه