اخبار داغ

غیرت بشر دوستی کرمانی ها به جوش آمد؛

شجاعی و حاج صفی انسانیت را به پول فروختند

شجاعی و حاج صفی انسانیت را به پول فروختند
غیرت مردم کرمان در واکنش به اقدام دو فوتبالیست ایرانی به جوش آمد و ضمن محکوم کردن این اقدام،منش پهلوانی را مهم تر از قهرمانی و مادیات عنوان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  " بوتیا نیوز " بیش از شصت سال از اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها و تشکیل دولت صهیونیستی "اسرائیل" می‌گذرد. جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها کشوری است که هرگز این رژیم غاصب  را به رسمیت نشناخته و معتقد بوده که آنان اشغالگرانی هستند که با زور در منطقه حضور یافته و فلسطینیان را می‌کشند و همین حمایت قاطع از فلسطینیان است که همه فشارها و بداخلاقی‌های دشمنان را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به حال برای ایران اسلامی به دنبال داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز ,

امروز اشغال توام با خشونت نظامی اسرائیلی ها در فلسطین ، در سراشیبی شکست قرار گرفته و به سمت فروپاشی حرکت می‌کند و صدای لرزیدن ستون‌های این کاخ به ظاهر بلند و امن ادعایی صهیونیست‌ها هر روز شدیدتر و بلندتر از پیش شنیده می‌شود.

,

به رسمیت نشناختن رژیم اشغالگراسرائیل در جامعه ورزشی ما همواره خاری در چشم دشمنان بوده و از طرق مختلف سعی می کردند تا این تابو را بشکنند ولی تا کنون موفق نشدند اما متاسفانه دو تن از فوتبالیست های ملی ما به خاطر یک قرارداد در بازی برگشت مقدماتی لیگ اروپا مقابل مکابی، نماینده رژیم اشغالگر قدس به میدان رفتند و با این اقدام خود بر روی آرمان ها و ارزش های این انقلاب پا گذاشتند.

,

نا خودآگاه با شنیدن این اتفاق، شیر مردانی را به یاد آوردم که کسی حریف مردانگی شان نبود ولی با قرعه ای ناعادلانه که آن ها را در برابر مهره های صهیونیست قرارمی داد، از تمام خواسته و هدف مقدس شان گذشتند تا جهانیان بفهمند هرگز نمی توان ظلم را در ترازوی عدل در کنار حق قرار داد، آری پهلوانان واقعی کارزار بزرگ همین ها بودند.

,

به این دو ورزشکار می گویم پنجه های غیرت و عشق را مگر می شود در چنگال ظلم قرار داد و دستان آغشته به خون بیگناهان را لمس کرد، آنکه را خدایش نجس خواند به کدام آب تطهیرش توان کرد جز ایمان؟

,

قضاوت در خصوص این اقدام را از مردمی جویا شدیم که سالیانِ سال محکم و استوار بر روی ارزش های این انقلاب پافشاری کرده و حتی در راه حفظ این آرمان ها از مال و فرزندان خود نیز گذشتند، جوانانی که آوازه غیرتشان تن همه دشمنان را به لرزه انداخته است.

,

خیانت به آرمان های ایران توسط کسانی که آوازه غیرت ایرانی را یدک می کشند

, خیانت به آرمان های ایران توسط کسانی که آوازه غیرت ایرانی را یدک می کشند,

نوجوانی که سن و سال زیادی نداشت را برای شروع گزارشم انتخاب کردم، وقتی با او صحبت کردم چنان رگ غیرت انسانی اش از شنیدن این اتفاق به جوش آمد که در حین صحبت دستانش را مشت کرده بود و خون در رگ هایش به جوش آمده بود و گفت: ما کشوری به نام اسرائیل نمی شناسیم که حالا بخواهیم تیم منتخب آن ها را به رسمیت بشناسیم، این دو بازیکن که اسم ایران را یدک می کشند بدانند که ایران حامی فلسطین و قدس است و بازی با این رژیم کودک کش خیانت به کشور ماست.

,

وی افزود: آن ها در واقع نشان دادند که ارزش ها و آرمان های انقلاب برای آن ها ارزشی ندارد، ما این همه شهید دادیم این همه جوان و کودک در فلسطین به خاطر جنایت های اسرائیل شهید می شوند ، آن وقت این ها...

,

صحبتش را با حرکت دادن سرش به نشانه تاسف به پایان رساند و گویی شرم داشت از اینکه بخواهد حرفی بزند که یک ایرانی چنین کاری را انجام داده است.

,

شجاعی و حاج صفی انسانیت را به پول فروختند

, شجاعی و حاج صفی انسانیت را به پول فروختند,

یکی از جوانان ورزشکار کرمانی که در حال پیاده روی بود در واکنش به این اقدام، اظهار کرد: اسرائیل، رژیمی است که به فلسطینیان ظلم می کند،از نظر دینی هم نخواهیم حساب کنبم از نظر انسانی، یک رژیم اشغالگر است و برای اینکه بتوانیم تنفر خودمان و اشتباهاتشان را به آن ها نشان دهیم، کوچکترین کار همین بازی نکردن در مقابل ان ها بود.

,

وی بیان کرد: اصلا فرق نمی کند ورزشکار باشی، سیاست مدار و یا اقتصاد دادن، هر کسی در جایگاه خود به نوعی باید این را نشان دهد که ما ایرانی ها به عنوان حامیان مظلومان جهان با این اقدامات مخالفیم.

,

این جوان ورزشکار تصریح کرد: این ورزشکاران می توانستند با بازی نکردن در مقابل این رژیم باری دیگر حمایت خود از مظلومان را نشان دهند ولی این کار آن ها نشان داد که ان ها انسانیت را به پول فروختند.

,

منش پهلوانی مهم تر از قهرمانی است

, منش پهلوانی مهم تر از قهرمانی است,

یکی دیگر از جوانان کرمانی در واکنش به اقدام دو فوتبالیست ایرانی عنوان کرد: برخی از این ورزشکاران به خاطر پول هر کاری می کنند، در حالی که پول همه چیز نیست من اگر جای آن ها بودم اگر برای همین یک بازی میلیاردها دلار پول به من می دادند باز حاضر نبودم در برابر رژیمی که ظلم و جنایت ان ها بر کسی پوشیده نیست بازی کنم.

,

وی ادامه داد: این همه ورزشکار از مدال های طلایی که می توانستند بگیرند، از اسم و آوازه ای که می توانستند در جهان کسب کنند گذشتند تا انسانیت را زنده نگه دارند اما این دو بازیکن همه ما ورزشکاران را خجالت زده کرد، چرا که منش پهلوانی مهم تر از قهرمانی است.

,

این دونفر به عنوان عضوی از جامعه اسلامی حق نداشتند با تیم منتخب رژیم صهیونیستی بازی کنند

, این دونفر به عنوان عضوی از جامعه اسلامی حق نداشتند با تیم منتخب رژیم صهیونیستی بازی کنند,

جوان دیگری در گفت و گو با ما عنوان کرد: اصلا کاری به بعد ورزشی این مسئله نداریم، این ها به عنوان عضوی از جامعه اسلامی حق نداشتند با نماینده رژیِم صهیونیستی بازی کنند، من هیچ زمانی نمی توانم درک کنم که ان ها چگونه راضی شدند این کار را انجام دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه