اخبار داغ

بهترین فصل خرید از قشم

بهترین فصل خرید از قشم
فصل تابستان بهترین فصل برای خرید از قشم است؛ می‌توان بدون هیچ بحثی این نکته را پذیرفت، که در تابستان به علت گرمای هوای مناطق جنوبی ایران، گردشگران کمتری به این نواحی سفرمی‌کنند و همین موضوع زمینه‌ساز افت قیمت‌ها می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بدون شک جزیره قشم یکی از بهترین مقاصد برای خرید در ایران است؛ خانواده‌ها و گردشگران زیادی سفر به این جزیره را تجربه کرده‌اند و به گشت و گذار در مراکز خرید این جزیره پرداخته‌اند، اما گمانه‌زنی در مورد بهترین زمان برای خرید از قشم در میان گردشگران وجود دارد و حتی عده بسیار زیادی از فعالان اصناف مختلف، که اقدام به خرید کلی اجناس از قشم می‌کنند، بهترین زمان برای خرید از این جزیره را به درستی نمی‌شناسند. اما پاسخ چیست؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

 

,

 

,

فصل تابستان بهترین فصل برای خرید از قشم است؛ می‌توان بدون هیچ بحثی این نکته را پذیرفت، که در تابستان به علت گرمای هوای مناطق جنوبی ایران، گردشگران کمتری به این نواحی سفرمی‌کنند و همین موضوع زمینه‌ساز افت قیمت‌ها می‌شود. حتی قیمت تور قشم هم دست‌خوش تغییراتی اساسی می‌شود و در بعضی زمان‌ها (نظیر ماه مبارک رمضان) تا 40 درصد کاهش می‌یابد. این نکته سبب می‌شود که مراکز خرید قشم قیمت‌های خود را تا حد زیادی بشکنند. از طرفی تور ارزان قشم و صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوط آن، می‌تواند هزینه‌های اضافی سفر را به بودجه خرید اضافه کند.

, قیمت تور قشم, تور ارزان قشم,

, ,

 

,

 

,

درست است که گرمای شدید هوای قشم در تابستان، می‌تواند شرایط سفر را تا حدودی سخت کند، اما بسیاری از صاحبان مشاغل در همین زمان به قشم سفر می‌کنند و مطمئناً دو سه روز تحمل گرما، به خرید ارزان و هزینه کمتر می‌ارزد. البته در همین زمان‌ها هم امکانات قشم به کمک شما خواهند آمد و اگر برنامه مناسبی برای سفرتان داشته باشید، می‌توانید در زمان‌های مناسب‌تر مانند غروب و شب برای گشت و گذار و خرید از هتل خارج شوید و ساعات اوج گرما را در هتل بگذرانید.

,

جزیره قشم جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی هم دارد که می‌توانند سفر به این جزیره را برای گردشگران بسیار جذاب کند. به این فکر نکنید که در تابستان بازدید از جاذبه‌های قشم دشوار خواهد بود؛ چرا که اکثر این جاذبه‌ها ساحلی‌اند و شما می‌توانید به آب‌تنی در خلیج فارس و بادهای خنک ساحلی امیدوار باشید!

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه