اخبار داغ

گزارش/

شهرستان قلعه گنج؛ نمونه در اقتصاد مقاومتی اما در حسرت پارک!

شهرستان قلعه گنج؛ نمونه در اقتصاد مقاومتی اما در حسرت پارک!
مردم شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور قلعه گنج از دارا بودن حداقل ترین امکانات جهت سرگرم و رفع اوقات فراغت خود و کودکانشان بی بهره هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جازموریان ؛ زمانی که اسم پارک به میان می آید ذهنمان ناخواسته به سمت یک مکانی داری فضای سبز مناسب و از همه مهم تر به فکر یک مکانی جهت بازی کودکانمان می رود که  متاسفا شهرستان قلعه گنج با دار بود جمعیت شهری بیش از۱۲۶۶۳ نفر از دارا بود حداقل ترین امکانات تفریحی سرگرمی محروم میباشد.

بی توجهی متولیان امر  در بحث ایجاد پارک و فضای مناسب  جهت رفع اوقات فراغت خانواده ها سبب شده است که  جوانان و نوجوانان  این شهرستان برای پر کردن اوقات فراغت خود به  سرگرمی های کاذب روی بیاورند که این موضوع نیز تهدیدی برای سلامت شهروندان می باشد که توجه جدی مسئولان را می طلب.

بی توجهی مسئولان به خصوص شهرداری برای تامین فضای مناسب جهت سرگرمی خانواده های سب شده است  شهروندان قلعه گنجی با نشستن در خانه  جزو خانواده های بدون تحرک محسوب شوند و در عصری که  در شهرهای بزرگ  اکثر کودکان از امکانات بسیار مناسبی  برای سرگرمی استفاده می کنند کودکان قلعه گنجی از کمترین امکانات بی بهره هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جازموریان ؛,
,
,
,
,

 

,

, ,



بدون شک زیبنده شهرنمونه اقتصاد مقاومتی کشور نیست که این شهرستان حتی از یک پارک کوچک و داشتن  فضای سبز بی بهره بماند که مهم ترین دلیل آن می تواند عدم مدیریت در ایجاد فضای سبز دانشت.

در گفت و گو با تعدادی از شهروندان  شهرستان  قلعه گنج  آنها در این رابطه بیان  داشتند : علی رغم این که  شهرستان  قلعه گنج به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی کشور نامگذاری شده و اقدامات بسیار خوبی در بحث اقتصادی  این شهرستان انجام شده است ولی خانواده های ما برای رفع اوقات فراغت خود  حتی از کوچک ترین مکان تفرحی سرگرمی بهرمند نیستند.

,
,
,
,
,

 

,

, ,



بازگیر یکی از شهروندان ساکن مرکز این شهرستان می گوید : شهرداری قلعه گنج تمام تمرکزش فقط روی چند پروژه خاص بوده و هیچگونه توجهی برای ایجاد مکانی جهت سرگرمی شهروندان ندارد که این موضوع در خور شان مرد این شهرستان نیست.

امیری یکی دیگر از این شهروندان گفت: شهرداری وظیفه دارد که مکانهای جهت سرگرمی شهروندان ایجاد کند زیرا نبود مکان مناسب جهت گذارندن اوقات فراغت خواه یا ناخواه جوانان را به سوی تفریح های نامناسب می کشاند  و مسئولان قلعه گنج باید فکری برای حل این موضوع بسیار مهم داشته باشند تا جوانان به سوی تفریح های ناسالم کشانده نشوند.

,
,
,
,
,

 

,

, ,


محمدی نیز بیان داشت: ایجاد پارک مناسب یکی کمترین توقعاتی است که مردم این شهرستان از اعضای شورای شهر دارند و از مهترین مکان های می باشد که خانواده  اوقات فراغت خود را در آن می گذرانند حال آنکه در شهرستان قلعه گنج شهروندان حتی از همین کمترین امکانات بی بهره هستند.

,
,

 

,

 

,

گزارش از: عباس محمدی

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه