اخبار داغ

مسئولان کوثری درباره «روز خبرنگار» چه گفتند؟

مسئولان کوثری درباره «روز خبرنگار» چه گفتند؟
مسئولان رده بالای شهرستان کوثر در گفتگوی جداگانه ای 17 مرداد روز خبرنگار را گرامی داشته و این روز را به همه ی صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان و تلاشگران این عرصه تبریک گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از کوثرخبر،امام جمعه کوثر، نماینده شهرستان های کوثر و خلخال در مجلس،فرماندار کوثر،رئیس دادگستری کوثر، دادستان عمومی و انقلاب کوثر و فرمانده سپاه کوثر در گفتگوهای جداگانه فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت دلاورمرد ایرانی محمود صارمی را بر دیدگان بصیر جامعه تبریک گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

, , , ,

حجت الاسلام والمسلمین بیگی، خطیب جمعه کوثر با تبریک این روز بر جهادگران عرصه رسانه اظهار کرد: فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت دلاورمرد ایرانی محمود صارمی را محضر خبرنگاران شهرستان کوثر بخصوص فعالان عرصه مجازی که با تولید محتوا عرصه را برای توسعه و آبادانی فراهم ساخته اند تبریک و شادباش می گویم؛ از مجموعه کارکنان و خبرنگاران پایگاه تحلیل خبری کوثرخبر نیز بابت فعالیت مجاهدانه و همت والایشان در راستای انعکاس اخبار و اطلاعات سازمان های دولتی و همچنین بیان مسائل و مشکلات مردم و واقعیت های زندگی اجتماعی تقدیر و تشکر می کنم.

,

وی ادامه داد: از مسئولان این سایت مستقل و مردمی شهرستان کوثر می خواهم به حرف و حدیث های گوشه نشین ها گوش ندهند و بدون در نظر گرفتن سلایق سیاسی در راستای احقاق ارزش های انقلابی و اسلامی با قدرت به وظیفه ذاتی خود که همانا چشم و گوش مردم بودن هست، عمل کنند.

,

خطیب جمعه کوثر افزود: لازم است مسئولان شهرستانی و استانی حداقل یک روز در محضر خبرنگاران باشند و با درنظر گرفتن رفاه آنها خستگی روز های سخت و استرس این قشر سرتاپا مجاهد و بصیر را به نوعی جبران کنند.

,

 

,

, , , ,

دکتر بشیر خالقی، نماینده شهرستان های کوثر و خلخال ضمن تبریک روز خبرنگار با تاکید بر حفظ شان و مقام خبرنگاران ابراز داشت: مسئولان امر نگاه ابزاری به خبرنگاران نداشته باشند و در زمان مشکلات فقط بدنبال آنها نباشند.

,

وی ادامه داد: خبرنگاران جهادگرانه عرصه رسانه هستند و رابطه دوسویه دولت و ملت را تامین می کنند؛ لازم است برای حفظ مقام و منزلت این قر زحمت کش اقداماتی در خصوص بیمه، رفاه و دیگر ملزومات آنها تدارک دید.

,

خالقی با اشاره به وجود خبرنگاران فعال، کوشا و شناخته شده کوثر وخلخال در سطح استان تصریح کرد: در این عرصه باید از وجود خبرنگاران جوان بهره گرفت، فعالان عرصه رسانه عامل موثری در توسعه و آبادانی شهر و استان‌ ها دارند، مسئولان می توانند با تیم رسانه ای نسبت به ارائه عملکرد به مردم بهترین و موثرترین اقدام را انجام دهند.

,

 

,

, , , ,

علیرضا علیپور، فرماندار کوثر با بیان اینکه خبرنگاران در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و اقتصادی نقش بی‌بدلیلی دارند، افزود: خبرنگاران به منزله چشم و گوش ملت و زبان گویای آنها در برابر مسئولین بوده که با تیزهوشی، دقت و رعایت امانت خوب و بد را روشن کرده و مسیر بالندگی و توسعه جامعه را هموار میکنند.

,

این خادمان بی منت می بایست در عرصه اطلاع رسانی با دقت، حق طلبی و حق گویی به دور از جنجال آفرینی و هیاهوی سیاسی پیام رسان صادق و آگاهی دهنده جامعه یاشند.

,

وی بیان کرد: بدون تردید فعالان عرصه مجازی و خبرنگارن می‌توانند در تمام بخشهای جامعه تأثیر گذار بوده و در ترویج فرهنگ ایرانی، اسلامی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه نقش آفرین باشند.

,

 

,

, , , ,

خسرو شفیعی، رئیس دادگستری کوثر 17 مرداد روز خبرنگار و سالروز شهید محمود صارمی را به خبرنگاران شهرستان کوثر تبریک گفت و افزود: روز خبرنگار در سال مزین به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با دهه پر برکت کرامت مصادف گشته و بر ارزش معنوی آن افزوده است. 

,

وی ادامه داد: اینجانب ضمن گرامیداشت میلاد خجسته حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و خواهر مکرّمه ایشان، حضرت فاطمه معصومه (س)، روز خبرنگار را حضور تمامی تلاشگران عرصه علم و هنر  و رسانه تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) در تمام عرصه های زندگی بویژه تعالی اهداف و آرمانهای عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  همواره  موفق و موید باشید.

,

رئیس دادگستری کوثر خاطر نشان کرد: طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد، اصل این امر می بایست مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

,

, , , ,

محمد حسین رسول زاده، دادستان عمومی و انقلاب کوثر اظهار کرد:  17 مرداد روز شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که روز خبرنگار نامیده شده است، یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند.

,

وی تصریح کرد: بی شک امروز خبرنگاران در عرصه های مختلف در تفسیر و تحلیل مسائل بخصوص اقتصاد کشور و همچنین توجه به امورات مرتبط با امنیت نقش مهمی ایفا می کنند.

,

این مسئول خاطر نشان کرد: رسانه ها و مطبوعات به عنوان چشم و گوش مردم، مسئولین و سرچشمه شناخت درست مفهوم اقتصاد مقاومتی و ابعاد مختلف آن می توانند در آموزش و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی و همچنین ترویج و تبیین ارزش های انقلاب نقش اساسی ایفا کنند.       

,

رسول زاده گفت: اینجانب روز خبرنگار را به همه صاحبان عرصه قلم و رسانه و مخصوصاً به خبرنگاران زحمت کش مجموعه سایت کوثرخبر که تلاش مجدانه ای را در عرصه اطلاع رسانی و تحلیلی در سطح شهرستان دارند، تبریک عرض نموده و برای تمامی این عزیزان از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی می نمایم.

,

, , , ,

سرهنگ بیژن راعی، فرمانده سپاه کوثر ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در راستای خدمت به مردم گام برمی دارند و لازمه هر جامعه ای است که مردم از هرآنچه که در جامعه رخ می دهد در همه عرصه ها اطلاع یابند.

,

وی با اشاره به فعالیت همه ساعته و همه روزه خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی گفت: این قشر افرادی هستند که بی منت و با ذاتی زلال و علاقه قلبی در راستای خدمت به مردم و مسئولین گام بر داشته و لازم است نیز رفتار متقابل از سوی آنها صورت گیرد.

,

سرهنگ راعی با تاکید بر نقش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی افزود: خبرنگاران از نیروهای زحمتکشی هستند که در سخت ترین شرایط در عرصه اطلاع رسانی تلاش و فعالیت می کنند.

,

وی با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و کلیه شهدای گرانقدر عرصه پیام رسانی و خبرنگاری، فرا رسیدن روز خبرنگار را به کلیه خبرنگاران مطبوعات و رسانه های گروهی استان اردبیل، بخصوص مدیر مسئول سایت کوثرخبر تبریک گفت و از تلاش های این عزیزان در عرصه اطلاع رسانی، گسترش اطلاعات، آگاهی، بصیرت افزایی و انعکاس مطلوب خدمات و فعالیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیر و تشکر نمود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه