اخبار داغ

به بهانه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار؛

مادرانه های شهید صارمی در نوزدهمین سالگرد پسر شهیدش+تصاویر

مادرانه های شهید صارمی در نوزدهمین سالگرد پسر شهیدش+تصاویر
نوزدهمین سالگرد شهادت شهید صارمی فرا رسیده، این روزها مادر شهید صارمی بیشتر از همیشه دلتنگ فرزند شهید خود شده است، فرزندخبرنگاری که به واسطه شهادتش در افغانستان این روز به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  17 مرداد ماه در تقویم به نام روز خبرنگار نامگذاری شده، خبرنگارانی که با عشق و صداقت این مسئولیت خطیر را بر عهده دارند و در همه شرایط به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

هفده مرداد روزی است که به واسطه شهادت محمود صارمی، دلیر مردی از دیار بروجرد به نام روز خبرنگار نامگذاری شد، خبرنگاری که تا آخرین لحظه  دست از رسالت خطیر برنداشت و عاشقانه و با صداقت به کار خود ادامه دارد تا به فیض شهادت نائل آمد.

,

 

,

به مناسبت سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که در افغانستان به شهادت رسید گفتگویی با مادر شهید صارمی انجام شده است.

,

 

,

مادر شهید صارمی

, مادر شهید صارمی,

 

,

"والیه معظمی" گفت: شهید محمود صارمی فرزند هفتم خانواده بود، فرزندی که صبوری آن زبانزد بوده و از کودکی انگار با همه فرزندانم فرق می کرد، عشق به خانواده، گذشت، ایثار در وجود محمود موج می زد.

,

 

,

وی اضافه کرد: محمود پسر درس خوانی بود و با علاقه فراوان درس هایش را می خواند، برای درس خواندن و زندگیش هدف داشت و برای رسیدن به هدف تلاش و پشتکار زیادی می کرد و این سبب شده بود تا محمود در درس خواندن موفق باشد.

,

 

,

نتیجه تصویری برای شهید محمود صارمی بروجرد

, نتیجه تصویری برای شهید محمود صارمی بروجرد,

 

,

مادر شهید صارمی افزود: بعد از اینکه محمود در خبرگزاری جمهوری اسلامی مشغول به کار شد تلاش می کرد تا به بهترین شکل وظیفه خود را انجام دهد و هیچ گاه در انجام وظیفه خبرنگاری کوتاهی نکرد.

,

 

,

وی احترام به خانواده را از مهمترین ویژگی اخلاقی شهید صارمی عنوان کرد و گفت: شهید صارمی همیشه به خانواده خصوصا پدر و مادر احترام فراوانی می گذاشت و همیشه سعی می کرد کسی از او رنجیده نشود.

,

 

,

نتیجه تصویری برای شهید محمود صارمی بروجرد

, نتیجه تصویری برای شهید محمود صارمی بروجرد,

 

,

از مادر شهید صارمی می خواهیم تا در مورد آخرین دیدارش برایمان صحبت کند اما کمی مکث می کند و اشک در چشمان حلقه می بندد، به قاب عکس محمود که کنار اتاق روی میز قرار دارد نگاهی می کند و بغض گلویش را فرو می برد و می گوید: محمود چند وقتی در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت و همیشه عاشق شهادت بود اما روزی که برای خداحافظی با من آمده بود تا به افغانستان اعزام شود، انگار حس مادرانه ام چیز دیگری به من می گفت.

,

 

,

به گفته وی احساس می کردم این آخرین دیدار من و محمود است، او را در آغوش گرفتم و بوسیدم، خیلی سعی کردم جلوی گریه ام را گرفتم و محمود را تا جلوی درب منزل بدرقه کردم و او را از زیر قرآن راهی کردم و امیدش را به خدا دادم.

,

 

,

مادر شهید صارمی افزود: روزی که خبر شهادت محمود رسید برایمان خیلی سخت بود، فرزندم، جگر گوشه ام غریبانه به شهادت رسیده اما افتخار می کنم که مادر شهید هستم و محمود به بزرگترین آرزویش که شهادت بود رسید.

,

 

,

نتیجه تصویری برای شهید محمود صارمی بروجرد

, نتیجه تصویری برای شهید محمود صارمی بروجرد,

 

,

وی اظهار داشت: اما 17 مرداد که از راه می رسد در سالروز شهادتش بیشتر دلتنگ می شوم، در این روز مقابل قاب عکس او می روم و بوسه ای بر قاب عکس می زنم و روز خبرنگار را به محمود تبریک می گویم، در این روز دلم برایش پَر می کشد.

,

 

,

مادر شهید صارمی از یادگار محمود برایمان می گوید که سینا چهار ساله بود که پدرش به شهادت رسید و امروز وقتی دلم برای محمود تنگ می شود، سینا را که برای خود جوانی شده را در آغوش می گیرم و دلم آرام می شود.

,

 

,

تصویر مرتبط

, تصویر مرتبط,

 

,

حالا مادر شهید صارمی وقتی دلتنگ پسرش می شود راهی گلزار شهدا می شود، کنار مزار فرزندش می نشیند، فاتحه ای می خواند و دلش کمی آرام می شود.

,

 

,

آری شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در 17 مرداد سال 77 در افغانستان به شهادت رسید و امروز وظیفه همه ما خبرنگاران است که با قلممان راه شهدا را ادامه دهیم و شرمنده شهدا نشویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه