اخبار داغ

حریم شخصی را وسیله چشم چرانی دیگران نکنید؟!

حریم شخصی را وسیله چشم چرانی دیگران نکنید؟!
وقتی خصوصی ترین عکس هایمان را در شبکه های اجتماعی پخش می کنیم نباید از کسی توقع داشته باشیم که ما را قضاوت نکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،این روزها با گسترش روز افزون فعالیت عموم مردم در شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام و نشر تصاویر خصوصی از حریم از شخصی از سوی برخی بشدت زیاد شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
 
,
با انتشار تصاویر شخصی از حریم خصوصی در فضای مجازی در واقع به همه اجازه داده ایم تا در مورد کوچکترین مسائل شخصی مان نظر بدهند از نوع پوشش گرفته تا نوع رفتارها و اخلاق ها و در کل همه مسائل زندگی مان را به نمایش عمومی در آورده ایم تا به یک فعال شبکه های اجتماعی تبدیل شویم به قیمت هیچ!
,
 
,
اظهار نظرهای افراد چشم چران و هرزه نگار در مورد پست های تصاویر شخصی شان را بخصوص برای دخترانی که تصاویر شان را در شبکه های اجتماعی منتشر میکنند بسیار تاسف آور است اما میشود به راحتی از این اقدامات جلوگیری کرد ولی برخی به قول معروف مشهور شدن و دریافت فالوور بیشتر و نظر دادن مردم را به قیمت فروختن حریم شخصی شان ترجیح میدهند.
,
 
,
وقتی زندگی شخصی را در شبکه های اجتماعی ویترین میکنیم یعنی به همه عموم با هر طرز تفکری اجازه داده ایم که قضاوتمان کنند و به یک ابزار سرگرمی برای دیگران در واقع تبدیل شده ایم که بسیار تاسف انگیز است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه