اخبار داغ

اقدامی تاسف انگیز که در حال رشد است

خانم بازیگر: ملت من حامله ام!

خانم بازیگر: ملت من حامله ام!
پیروی بیمار گونه و بدون تعقل از فرهنگ غرب باعث شده تا فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی مان را عده ای به اصطلاح روشنفکر و مدعی ترویج فرهنگ زیر سوال ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،تب غرب پرستی و تقلید بی چون و چرا از فرهنگ منحط و بی بندوبار غربی توسط عده ای به اصطلاح روشنفکر و مدعی ترویج فرهنگ که اسم خودشان را هنرمند می گذارند این روزها به شدت در حال گسترش در میان برخی از هنرمندان به اصطلاح روشنفکر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
 
,
پشت کردن به فرهنگ ایرانی و اسلامی و جایگذاری فرهنگ غرب در عقیده برخی از هنرمندان روشنفکر مدت هاست که در حال گسترش و شدت گرفتن است و هر از گاهی برگی جدید از فرهنگی غربی شان را در جامعه به نمایش می گذارند.
,
 
,
در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما زنان هرگز بارداری شان را در بوق و کرنا نمی کنند و در هر جایی جار نمی زنند که ای ملت من حامله هستم(!) اما متاسفانه با الگو گیری برخی از هنرمندان از فرهنگ غربی شاهد این هستیم که در شبکه های اجتماعی تصاویری از آنها پخش میشود که با فریاد بلند میگویند ملت ما باردار شده ایم!
,
 
,
این اقدام در بوق و کرنا کردن اعلام بارداری در فرهنگ ما به دور از حیا و عفت است و برخی فکر میکنند که دیگر این بحث ها قدیمی شده و در فرهنگ امروزی جایی ندارد اما حیا و عفت هیچ وقت کهنه نمیشود و برای یک زن حیا و عفت جز فرهنگ ذاتی اوست و هرگز از او جدا نمیشود ، زنانی که عفت و حیای خود را به حراج میگذارند و با الگو گیری از فرهنگ غرب فریاد اعلام بارداری و حتی اعلام تاریخ زایمان شان(!) را میکنند فرهنگ خودشان را زیر سوال برده اند.
,
 
,
مطرح کردن این مسئله شخصی در زندگی که خانمی باردار است و اعلام تاریخ زایمان در فضای مجازی و تبدیل شدن به یک سوژه چرا باید از سوی یک نفر آنهم مدعی فرهنگ و هنر مطرح شود و این ریز ترین مسئله شخصی زندگی را در جامعه فریاد بزنند به کسی چه ربطی دارد که در زندگی شخصی شما چه می گذرد؟!
,
 
,
این اقدام ضد فرهنگی به یک مد در میان برخی از زنان به اصطلاح هنرمند غرب پرست تبدیل شده است تا جایی که حتی برای زایمان شان هم به خارج از کشور می روند تا بچه شان متولد یک کشور غربی باشد نه ایران! آیا این فرد میتواند با این تفکر غربی اش برای فرهنگ ایرانی و اسلامی مان اثر بخش باشد...؟!
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه