اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی؛

پروژه کالیمانی هیچ گاه بصورت قطعی از سوی استاندار اعلام نشد/ پیگیری موضوع از سوی دستگاه قضا

پروژه کالیمانی هیچ گاه بصورت قطعی از سوی استاندار اعلام نشد/ پیگیری موضوع از سوی دستگاه قضا
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه سرمایه گذار پروژه پالایشگاه کالیمانی هیچ ملاقاتی با استاندار نداشت، گفت: استاندار خراسان شمالی نیز بخاطر ابهامات موجود در این پروژه هیچ زمان، قطعی بودن این سرمایه گذاری را اعلام نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک؛ محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در حاشیه دیدار ازنخستین نمایشگاه مطبوعات خراسان شمالی در غرفه عصراترک اظهار کرد: پالایشگاه نفت کالیمانی که مجوز سرمایه گذار آن باطل شده است از سال 91 شروع شده و مجوزهای آن خارج از استان صادر شده و طبق همین مجوزها همکاری هایی نیز در استان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک؛,

وی تصریح کرد: پس از انتصاب صالحی به سمت استانداری خراسان شمالی و ورود به استان وی هیچ زمانی اعلام نکرده است که این سرمایه گذاری قطعی است.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه برخی می گویند این پروژه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بود، افزود: این سخنان صحت ندارد.

,

وی ادامه داد:  در هیچ مقطعی نه استاندار و نه سایر مدیران استان برای این پروژه اقدامی نکردند فقط فضا را بر اساس آن مجوزی که طرف ایرانی گرفته بود، فراهم کردند.

,

وی با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی استان و دستگاه قضایی به این موضوع ورود پیدا کرده اند ،گفت:  اینکه برخی می گویند مدیران استان مقصر هستند این طور نیست، این فعالیت از سال 91 قبل از دولت یازدهم شروع شده است.

,

ایرانی اظهار داشت:  در کمیسیون کار و کارگری بحث کارگری این پروژه را دنبال می کنیم چراکه حدود 40 کارگر از طریق پیمانکار در این پروژه مشغول بکار شدند و اگر حق و حقوقی باشد ماهم مدعی هستیم .

,

وی خاطر نشان کرد: پرونده پروژه کالیمانی از سوی دستگاه قضا در حال بررسی است و از دستگاه قضایی می خواهیم حق و حقوق کارگران آنجا را بگیرد.

,

وی  عنوان کرد: نگاه ها به سرمایه گذر این پروژه در استان خیلی مثبت نبود و این سرمایه گذار هیچ ملاقاتی با استاندار صورت نداد که  استاندار بخواهد پاسخگو باشد.

,


معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با رد بهره برداری انتخاباتی پروژه کالیمانی گفت:  در انتهای دولت یازدهم هجمه های زیادی به دولت شد اما دولت آقای روحانی دوباره شکل گرفت و امیدواریم روند توسعه در کشور ادامه پیدا کند و سیاست های نظام که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است در همه حوزه ها عملی شود و بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

,
,

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان، گفت: اگر اینچنین نمایشگاه هایی بیشتر برگزار شود و مردم در جریان کار حرفه ای خبرنگاری قرار بگیرند بسیار عالی و تاثیرگذار است.

,

وی افزود: استان خراسان شمالی به لحاظ فرهنگی و داشته های بومی غنی است و برگزاری نمایشگاه های مطبوعات می تواند در معرفی این شاخص ها تاثیرگذار باشد.

,

ایرانی تاکید کرد: اگر با توسعه مطبوعات بتوانیم داشته های استان را به نظر مردم برسانیم توفیقات خوبی در توسعه خواهیم داشت.

,

وی با اشاره به عملکرد پایگاه خبری عصراترک ، گفت: پایگاه خبری عصراترک در عرصه رسانه تاثیر گذار است و بنده در روز یک بار عصراترک را می بینم و امیدوارم فعال تر در اخبار و اطلاعات و بویژه تحلیل هایی که دارد موفق باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه