اخبار داغ

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

حمایت صددرصدی وزرات راه و شهرسازی از طرح پیاده راه سازی اکباتان همدان

حمایت صددرصدی وزرات راه و شهرسازی از طرح پیاده راه سازی اکباتان همدان
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امید است میدان امام خمینی(ره) و خیابان اکباتان برای ایجاد فضاهای مدنی شهری هم پیوند شوند تصریح کرد: حمایت صددرصدی وزرات راه و شهرسازی از طرح پیاده راه سازی خیابان اکباتان همدان را اعلام می کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ طرح پیاده راه میدان امام خمینی (ره) و خیابان اکباتان همدان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ، استاندار همدان، شهردار منطقه۲ همدان ، رییس سازمان اتاق اصناف و جمعی از اعضای شورای پنجم کلنگ زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

*همدان با مظاهر تمدن خود پایتخت اولیه کشورمان بوده است

, *همدان با مظاهر تمدن خود پایتخت اولیه کشورمان بوده است,

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این کار طرحی است که بعنوان یک شهروند چندین سال آرزوی اجرا شدن آن را داشته و  بعنوان یک متخصص برای اجرا شدن آن تلاش کرده ام گفت: در خدمت مردم شریف همدان و مسءولین این استان خواهم بود تا این طرح در زمان مقرر اجرایی شود و به انجام برسد‌.

,

 

,

ایزدی با تاکید براینکه سازمان راه و شهرسازی فضای ایمنی را برای گسترش فضای مدنی، حضور مردم برای تعاملات اجتماعی را در اولویت  قرار داده است تصریح کرد: این سازمان پروژه های مختلفی را در شهرهای مختلف به اجرا درآورده است.

,

 

,

معاون وزیر راه و شهرسازی در این راستا خاطر نشان کرد: پیاده راه بوعلی که با همت شهرداری همدان و حمایت های شورای شهر ، و استاندار به اجرا درآمده است گواه اهمیت این‌گونه فضاهاست.

,

 

,

وی در ادامه با بیان اینکه امید است میدان امام خمینی(ره)و خیابان اکباتان نیز با این جریان برای ایجاد فضاهای مدنی شهری که مستحق این گونه فضاها است هم پیوند شود تصریح کرد: شهر  همدان با برخورداری از بسیاری از مظاهر تمدن ایران پایتخت اولیه کشورمان بوده است.

,

 

,

ایزدی ضمن تشکر از مدیرانی که در به ثمر رسیدن این طرح تلاش کردند خاطر نشان کرد: حمایت صددرصد خودرا به مجموعه راه و شهر سازی همدان در اجرای این طرح اعلام می کنم.

,

 

,

, ,

 

,

*استاندار همدان: ادامه بقیه پروژه پیاده راه سازی همت شورای پنجم را می طلبد

, *استاندار همدان: ادامه بقیه پروژه پیاده راه سازی همت شورای پنجم را می طلبد,

استاندار همدان نیز در این کنگ زنی با بیان اینکه این کار طرح بسیار ارزشمندی است و در این زمینه شاهد رضایت مردم و گردشگران بوده ایم اظهار کرد: اجرای این پروژه نیز با جدیت و قاطعیت همانند پروژه پیاده راه بوعلی انجام می گیرد.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه باید با مردم مدار و همراهی های مطلوبی صورت گیرد افزود:  رفاه حال اقشاری که فکر می کنند راهشان محدود شده است در اولویت اجرای این طرح قرار دارد.

,

 

,

نیکبخت در ادامه با تاکید براینکه شهر همدان مستحق معرفی بیشتر در زمینه گردشگری در کشور و جهان است یادآور شد: این پروژه از پروژهای خواهد بود که با اجرایی شدن تمام مسیرهای منتهی به میدان امام خمینی(ره)که در طی سالیان آینده ادامه پیدا خواهد کرد و می تواند  در معرفی بیشتر و زیبا سازی شهر همدان تاثیر بسزایی داشته باشد.

,

 

,

استاندار همچنین گفت : از معاون محترم وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم که از پشتیبانی های فنی و مالی برای اجرای این پروژه و سایر مسیرهایی که درآینده ادامه دار خواهند بود دریغ نکنند به گونه ای پشتیبانی ایشان می تواند در اجرای هر چه بهتر و سریعتر این پروژه تاثیر گذار باشد .

,

 

,

وی نیز یادآور شد: در این راستا قرار براین است هر هفته جلساتی در راستای اجرای مسیرها،  ادامه ی کار و اجرای پروژه برگزار شود.

,

 

,

نیکبخت با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه برای رفاه حال مردم است تصریح کرد: ۴مسیر دیگر باقی می ماند که همت شورای پنجم را می طلبد.

,

 

,

رسولی ، شهردار همدان نیز در پایان با تاکید بر اینکه این پروژه طی ۵ یا۶ ماه به اتمام می رسد اظهار کرد: اجرای این طرح به جز ارزش افزوده برای کسبه  دغدغه ی دیگری ندارد و این موضوع در اجرای طرح پیاده راه بوعلی برای همشهریان محرز شد و هیچ دغدغه و مشکلی وجود ندارد به طوری که هویت دیرینه همدان را به خودش بر می‌دانیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه