اخبار داغ

کانون بسیج هنرماندان شهرستان سروآباد برگزار می کند:

آئین بزرگداشت ماموستا صیدی هورامی با حضور اساتید علم و هنر در اورامان برگزار می شود

آئین بزرگداشت ماموستا صیدی هورامی  با حضور اساتید علم و هنر در اورامان برگزار می شود
مراسم بزرگداشت شاعر و عارف نامی اورامان ماموستا صیدی هورامی امروز چهارشنبه 18 مرداد ماه 96 با حضور اساتید و پژوهشگران برتر کشوری در کتابخانه مرکزی شهر اورامان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اورامانات، با همت کانون بسیج هنرمندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سروآباد و همکاری بخشداری ، شهرداری و شورای شهر اورامان آئین بزرگداشت شاعر و عارف بلند آوازه خطه هورامان ماموستا صیدی هورامی و تجلیل از پژوهشگر برتر کشوری دکتر مظهر ادوایی و نیز صیدی پژوهان هورامان امروز چهارشنبه 18 مردارد ماه 96 در کتابخانه صیدی هورامان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامانات,

 

,

در این مراسم که با هدف زنده نگه داشتن یاد و آثار شاعران و بزرگان منطقه توسط این کانون برگزار می شود نخبگان و هنرمندان و نویسندگان منطقه هورامانات از جمله رئوف محمدپور شاعر نویسنده و پژوهشگرحوزه شعر هورامی نیز حضور دارند.

,

 

,

گفتنی است تجلیل از صیدی پژوهان و نیز خبرنگاران شهرستان سروآباد به ممناسبت روز خبرنگار از دیگر برنامه های این مراسم می باشد.

,

 

,

در همین راستا کانون بسیج هنرمندان شهرستان سروآباد از کلیه پژوهشگران ، شاعران و نویسندگان و فعالین ادبی و فرهنگی منطقه دعوت به می آورد تا با حضور در این مراسم آثار و اشعار خود را ارئه دهند.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه