اخبار داغ

پرداخت مطالبات پیمانکاران جاده بجنورد به جنگل گلستان معطل انتشار اسناد خزانه

پرداخت مطالبات پیمانکاران جاده بجنورد به جنگل گلستان معطل انتشار اسناد خزانه
معاون امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: مطالبات پیمانکاران محور بجنورد به جنگل گلستان پس از تعیین تکلیف انتشار اسناد خزانه پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمد حسین علی نیا، معاون امور عمرانی استانداری خراسان شمالی درباره زمان از سر گیری ادامه عملیات راهسازی در محور بجنورد به جنگل گلستان اظهار کرد: با سفر کاروان دولت تدبیر و امید در سال 94 به استان، اختصاص 165 میلیارد تومان برای انجام عملیات راهسازی محور بجنورد به جنگل گلستانمصوب شد که تاکنون 67 میلیارد تومان برای اجرای این محور اختصاص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

علی نیا درباره 98 میلیارد تومان اعتبار باقیمانده از مصوبه سفر کاروان تدبیر و امید به این پروژه نیز عنوان کرد: اعتبارات سال مالی 96 هنوز به استان ابلاغ نشده که پس از ابلاغ اعتبار به استان پیگیر خواهیم بود تا مبلغ بیشتری از اعتبارات امسال برای ادامه عملیات راهسازی این محور اختصاص داده شود.

,

وی در ادامه درباره مطالبه 44 میلیارد تومانی پیمانکاران راهسازی محور بجنورد به جنگل گلستان و کندی عملیات راهسازی در این مسیر نیز اظهار کرد: مذاکرات با وزارت راه و شهرسازی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران انجام شد که وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد طی هفته های آینده میزان انتشار اسناد خزانه مشخص و پرداخت مطالبات پیمانکاران محور بجنورد به جنگل گلستان نیز انجام خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: با ابلاغ اعتبارات سال مالی 96 همچنین انتشار اسناد خزانه و تسویه مطالبات پیمانکاران 30 کیلومتر از این مسیر آسفالت می شودهمچنین در 12 کیلومتر دیگر از این محور گارد ریل گذاری، انجام خط کشی ها و انجام لایه نهایی آسفالت نیز انجام خواهند شد.

,

معاون امور عمرانی استانداری خراسان شمالی همچنین افزود: عملیات راهسازی در 55 کیلومتر دیگر از این محور که در دست ساخت بود نیز ادامه خواهد یافت.

,

وی در بخشی دیگر از سخن خود درباره عملیات راهسازی در کنار گذر شمالی بجنورد نیز اظهار کرد: آسفالت این کنار گذر به پایان رسیده است، با این وجود هنوز دو پل ورودی و خروجی این محور در حال ساخت است.

,

وی گفت: پل مسیر باباامان به 90 پیشرفت فیزیکی رسیده که به زودی به پایان می رسد.

,

علی نیا افزود: اما باید هنوز برای آماده سازی پل در مسیر بیدک زمان صرف کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه