اخبار داغ

شهردار خلخال؛

بازار قدیمی خلخال با همکاری بازاریان واصناف مسقف می شود

بازار قدیمی خلخال با همکاری بازاریان واصناف مسقف می شود
شهردار خلخال گفت: بازار قدیمی خلخال با همکاری وتعامل بازاریان مسقف می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، علی علایی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خلخال اظهار کرد: با هدف توسعه و رونق بازار خلخال این مکان با تعامل و همکاری بازاریان مسقف خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

وی با تقدیر از حسن اخلاق و رفتار مردم شهرستان خلخال در مدت 9 ماهه مسئولیتش گفت: برای حرکت بخشی به توسعه شهر خلخال باید طبق نیاز مردم حرکت کرد و دچار منیت نشد.

,

شهردار خلخال گفت: خود شیفته نیستم و بر خرد جمعی اعتماد کامل دارم و در این مدت تلاش بر این بوده که مدیریت بدون پول در راستای توسعه شهر عملی شود.

,

وی با اشاره به برخی شایعات در فضای مجازی در خصوص شهرداری خلخال گفت: بنده با تمام احترام به سایت ها، کانال ها و فضاهای مجازی، اگر فعالیت مثبتی در شهرستان صورت گرفته کار جمعی بوده و جا دارد از تلاشهای فرماندار شهرستان و نماینده مردم خلخال وکوثر در مجلس در خصوص پیگیری و حل مسائل و مشکلات شهرداری قدردانی کرد .

,

شهردار خلخال گفت: در بیشتر مسیرهای شهری هم اکنون فعالیت های شهرداری در معرض دید مردم است؛ در همین خصوص بالای 15 هزار متر پازل کاری و بیش از 12 کیلومتر جدول گذاری در سطح شهر انجام شده است.

,

وی تصریح کرد: در حاشیه شهر در کنار رفع مشکلات آب های سطحی، پیاده رو سازی و بهسازی معابر نیز انجام خواهد گرفت.

,

شهردار خلخال گفت: در حال حاضر شهرداری خلخال به دوربین مدار بسته، اتوماسیون اداری و تجهیزات کامل مجهز شده است.

,

علایی افزود: یک دستگاه فلکس 197 میلیون تومانی برای رفع خرابی آسفالت خریداری شده که این دستگاه با بارگیری هر بار 9 تن آسفالت سرد در هر فصل و در هر مسیر قابلیت مانور دارد که با این دستگاه می توان در سریعترین زمان اقدام به مرمت و بهسازی  آسفالت اقدام کرد.

,

شهردارخلخال گفت: با دستور استاندار اردبیل مشکل زمین قهرمان ورزشی_عبدالله حیدری تیل_ حل و سند تک برگ نیز صادر شده که در یک مناسبتی با حضور استاندار این سند رسما تحویل آقای حیدری خواهد شد.

,

علایی گفت: در ایام دهه فجر هر ساله تخفیف 20 درصدی برای پرداختی های مردم به شهرداری داشتیم ولی در جهت حل مشکلات مردم و تعامل در توسعه خلخال این رقم به 30 درصد تخفیف افزایش داشته است.

,

 وی با تقدیر ویژه از صدا و سیما گفت: در شهرستان سایت های فراوانی در حال فعالیت هستند که باید دقت شود فضای مجازی به فضای تسویه حساب های شخصی تبدیل نشود و این فضا بین مسئولین نیز زاویه باز نکند.

,

 شهردار خلخال گفت: با اختلاف و تخریب مشکلات شهر خلخال حل نخواهد شد.

,

علایی گفت: بنده به فرماندار خلخال به عنوان یک مسئول ارشد نگاه کرده و هیچ زاویه و اختلافی باایشان ندارم و هر تصمیمی درشهرستان گرفته شده درجهت توسعه و پیشرفت شهرستان بوده و همه مسئولین در پیشرفت شریک هستند.

,

شهردار خلخال گفت: در حال حاضر روحیه ناامید کارگران شهرداری با پرداخت حقوق به موقع و مناسب به نشاط تبدیل شده است.

,

علایی بابیان اینکه با همکاری فرماندار و نماینده مردم خلخال از طریق اداره کل راه وشهرسازی بیش از 2160تن قیر به ارزش بیش از سه میلیارد تومان برای شهرداری خلخال تامین شده  است گفت: ما می توانیم به طول 22 کیلومتر به صورت 5 سانتی و به عرض 15 متر در تمامی خیابان های خلخال به بهسازی آسفالت اقدام نماییم.

,

علایی با بیان اینکه بعضی ها می گویند شهرداری با این اقدامات بدهی سنگین به جای خواهد گذشت گفت: شهرداری خلخال در حال حاضر هیچ بدهی به هیچ پیمانکار یا پروژه ای ندارد و نه تنها در طول این مدت بدهی های گذشته شهرداری پاس شده بلکه در حساب های جاری این نهاد نیز ارقام مناسبی اعتبار وجود دارد.

,

شهردار خلخال گفت: اظهار محبت مردم در فضای مجازی و یا در بازار در بین کسبه و بازاریان مسئولیت را سنگین تر کرده است.

,

دراین جلسه خدابخش برسان رئیس شورای دوره چهارم مجلس شورای اسلامی نیز از زحمات شهردار  خلخال در توسعه وعمران شهری خلخال تقدیر کرد.

,

مخاطبان عزیز استفاده ازاین مطالب این گزارش خبری با ذکر منبع بلامانع است.

,

انتهای پیام /غ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه