اخبار داغ

به مناسبت روز خبرنگار:

از خبرنگاران شهرستان سروآباد تجلیل شد/عکس

از خبرنگاران شهرستان سروآباد تجلیل شد/عکس
به مناسبت روز خبرنگار فرماندار شهرستان سروآباد و برخی از مسئولین شهرستانی با همت خانم خوش سپهر خبرنگار پیش کسوت و تهیه کننده رادیو مریوان، از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در مراسمی تجلیل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اورامانات، فرماندار سروآباد در این مراسم، با اشاره به اهمیت نقش رسانه و خبرنگار در جامعه گفت: نوشته و سخن خبرنگار با اهمیت و نقش آفرین است و اگر این نوشته براساس واقعیت باشد موجب رشد و توسعه جامعه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامانات,

 

,

از خبرنگاران شهرستان سروآباد تجلیل شد/عکس

, از خبرنگاران شهرستان سروآباد تجلیل شد/عکس,

علی مفاخری ، سرعت در انتشار، حق طلبی و حق گویی، دقت، امانتداری در درج مطلب و صداقت را از ویژگی های بارز اصحاب رسانه و خبرنگاران عنوان کرد و گفت: این ویژگی ها در رسانه های پویا و قابل اعتماد برای جامعه نمود عینی پیدا می کند.

,

 

,

مفاخری پروسه خبرنگاری و عملکرد رسانه را یکی از مولفه های دموکراسی دانست و افزود: خیلی از نقص هایی که ممکن است در جامعه وجود داشته باشد با چشم های ریز بین و واقع بین خبرنگار به عرصه قلم و رسانه کشیده خواهد شد و در صورتی که این نقد ها و بیان نقص ها به دور از تخریب باشند موجب توسعه و پیشرفت جامعه خواهند بود.

,

 

,

وی وجود رسانه های غیرحرفه ای را از مشکلات این حوزه عنوان کرد و گفت: مشکل امروز ما با رسان های رسمی و حرفه ای نیست، بلکه با رسانه ها و خبرنگاران غیرحرفه ای است که بدون توجه به عواقب اطلاع رسانی برخی رویدادها، تمامی آن ها را در کانال ها و صفحات شخصی خود منتشر می کنند.

,

 

,

فرماندار سروآباد خلاقیت و ایده پردازی های خبرنگاران را در پیشرفت و توسعه این شهرستان حائز اهمیت دانست و از مسئولین شهرستانی خواست تا ضمن تعامل و همکاری با خبرنگاران از ایده ها و نظرات آنان نیز استفاده شود.

,

 

,

از خبرنگاران شهرستان سروآباد تجلیل شد/عکس

, از خبرنگاران شهرستان سروآباد تجلیل شد/عکس,

در ادامه این آئین خانم خوش سپهر پیشکسوت خبرنگاری و تهیه کننده و گوینده رادیو مریوان و نیز مسئول انجمن حمایت از زندانیان که یکی از بانیان مراسم روز خبرنگار در سروآباد و مریوان بود نیز طی سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه از انان خواست تا ضمن حفظ امانت در اطلاع رسانی و درج مطالب واقعی و مفید از انتشار اکاذیب و شایعات و به خصوص تخریب افراد خودداری نمایند.

,

 

,

خوش سپهر با بیان اینکه درهم ریختگی اخلاقی از ویژگی های بارز امروز جامعه است، افزود: خبرنگاران باید هر روز نسبت به گذشته مسلط تر بر سلاح علمی باشند و رسانه ها در فضایی که اخلاق کمتر رعایت می شود یکدیگر را بیش از پیش حمایت کنند.

,

 

,

وی همچنین از فرماندار سروآباد خواست تا با برگزاری کلاس و دوره های آموزشی در ارتقای اطلاعات و آگاهی خبرنگاران سطح شهرستان و نحوه صحیح اطلاع رسانی و انتشار مطالب کمک شایانی به این قشر کرده باشیم.

,

 

,

در پایان این مراسم از خبرنگاران شهرستان سروآباد با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

,

, ,

از خبرنگاران شهرستان سروآباد تجلیل شد/عکس

, از خبرنگاران شهرستان سروآباد تجلیل شد/عکس,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه