اخبار داغ

وقتی همت حرف اول را می زند؛

نخستین کارگاه مسگری در ایجرود راه اندازی شد

نخستین کارگاه مسگری در ایجرود راه اندازی شد
کارآفرین ایجرودی با اشاره بر اینکه توانسته است با 3 میلیون تومان اولین کارگاه مسگری را در ایجرود راه اندازی کند، گفت: من توانستم در این کارگاه کوچک برای 8 نفر اشتغال ایجاد کنم و خالق فرصت باشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گاهی اوقات به اینفکر می کنم که چند درصد از مردم تلاش کردند ایده خود را جامه عمل بپوشانند و بتوانند در زمینه هایی که می خواهند گامی بلند با اراده فولادین برداند، باور غلطی که در بین مردم وجود دارد این است که فکر می کنند برای راه اندازی یک شغل نیازمند یک سرمایه هنگفت هستند. کار‌آفرین فرصت طلب و شکارچی فرصت است. کارآفرین ریسک پذیر، آینده نگر و مهم تر از همه عمل گرا است. با خیلی از افراد که صحبت می‌کنم می‌بینم ایده هایشان در حد حرف است. حتی گاهی خودم نیز برای اینکه ایده ام را به مراحله انجام برسانم آنقدر تعلل دارم که وقت انجام و عمل به آن را از دست می دهم، چه بسا افرادی هستندکه نه تنها به ایده های خود جامعه عمل می پوشانند، بلکه دستچند نفری را نیز می گیرند و برای آن ها نیز یاور و کمک می شوند. بنابراین از نظر خیلی از افراد کار‌آفرینان کسانی هستند که به استقبال خطر می روند.
جوان باشی، مستعد و خلاق هم باشی، همت و پشت کار هم به آن اضافه کنی، می‌شوی یک عدد، کارآفرین موفق که در راستای اقتصاد و پویایی کشور قدم بر می دارد و این محقق نمی شود مگر با اراده قوی یک شخص و حمایت مسئولین چرا که این دو فاکتور مهم برای ایجاد یک تغییر و تحول در زندگی است و اگر این دو مهم در کنار یکدیگر نباشند قطعا کار می لنگد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, . , . ,
,

ایجرود خبر تصمیم دارد امروز شما را با یک جوان 25 ساله ایجرودی که توانسته با عزم راسخ خود دست همت بالا زده و کارگاهی راه اندازی کندکه در کنار آن نیز چند نفری مشغول بکار شوند.

,

, ,

وحید قاسمی کارآفرین جوان ایجرودی است که توانسته با سرمایه اندک اولین کارگاه مسگری را در شهرستان ایجرود، روستای آلاچمن راه اندازی کند.

,

وحید قاسمی«کارآفرین موفق ایجرودی» امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با اشاره بر اینکه به مدت ۴سال که در حرفه مسگری مشغول بکاراست، اظهار داشت: از۲۱سالگی به مدت ۲سال شاگردی کردم و۲سال است به صورت حرفه ای و بعنوان استادکار میکنم ونیز میتوانم این حرفه را به علاقه مندان دیگر آموزش دهم.

, ایجرود خبر،,

وی با بیان اینکه نبود امکانات لازم و سرمایه کافی برا احداث کارگاه تنها مشکلات او در زمینه حرفه ای است که شروع کرده است، افزود: راه اندازی کارگاه در روستای آلاچمن بخاطر این بود که محل سکونتم اینجا است.

,

*کارآفرین خالق فرصت است

, *کارآفرین خالق فرصت است,

کارآفرین موفق ایجرودی با اشاره بر اینکه توانسته است در کارگاه کوچک خود برای 8 نفر شغل ایجاد کند، تصریح کرد: از این 8 نفر در حال حاضر 4 نفر در کارگاه مسقر هستند.

,

, ,

قاسمی از اهداف خود در خصوص تشکیل این کارگاه می گوید: کسب روزی حلال و اشتغال زایی تنها انگیزه و هدف من برای راه اندازی این کارگاه مسگری بود.

,

وی با اشاره بر اینکه در کارگاه کوچک مسگری خود ابزار الات اولیه وسنتی مسگری را دارد، اضافه کرد: نبود مسکن ووسیله نقلیه برای حمل بار و کارگاه کوچک و نامناسب از جمله مشکلات او در این راه است.

,

کارآفرین ایجرودی با بیان اینکه حمایت لازمه پیشرفت است، عنوان کرد: از مسؤلان محترم خواهشمندم از بنده بعنوان کار آفرین حمایت کنند تا بتوانم کارگاه مسگری را گسترش دهم.

,

وی با اشاره بر اینکه با ۳میلیون تومان کار خود را شروع کرده است، ادامه داد: «به عنوان عضوی از قشرجوان وصنعتگر از جوانان خواهشمندم سراغ حرفه ای بروید که علاقمندید که موفقیت صد در صد در آن است».

,

قاسمی گفت: کارآفرین یعنی احساس مسولیت نسبت به جامعه و اطرافیان و ایجاد موقعیت شغلی برای خود و دیگران.                              

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه