اخبار داغ

مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی بیجار خبر داد:

جانمائی دو روستا در شهرستان بیجار/ایجاد مشارکت هدف اصلی قرارگاه است

جانمائی دو روستا در شهرستان بیجار/ایجاد مشارکت هدف اصلی قرارگاه است
مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان بیجار گفت: هدف اصلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی این است تا با مشارکت و با سیاست گذاری و فعالیت کارگروه ها خدمت رسانی به روستاها تقویت شود و شاهد پیشرفت و آبادانی باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین محمودی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بیجار بام ایران، اظهار داشت : قرارگاه پیشرفت و آبادانی از سال گذشته با هدف رفع محرومیت در 40 روستای هدف در شهرستان بیجار کار خود را شروع کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

وی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی با هدف رفع محرومیت در روستاها اقدامات خود را آغاز کرده است ،افزود: هدف اصلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی  این است تا با مشارکت و با سیاست گذاری و فعالیت کارگروه ها خدمت رسانی به روستاها تقویت شود و شاهد پیشرفت و آبادانی باشیم.

,

مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی بیجار با تاکید بر اینکه شناخت و مطالعات میدانی و وجود پتانسیل‌ها موجب اجرای پروژه‌های قرارگاه در این نقطه شده است، اعلام کرد: بازگشت اختیاری ساکنان روستاهای تحت پوشش این طرح عامل اصلی رونق گرفتن این روستاهای خالی از سکنه می‌شود.

,

محمودی بیان داشت:روستای "علیسرخ" محروم‌ترین و مستضعف‌ترین نقطه استان است که به علت کمبودهای فراوان تمام اهالی آن به نقاط دیگر مهاجرت کرده اند، اما قرار است با همت مردم و مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی مجددا این روستا احیا شود.

,

وی از مراجعه اهالی روستای علیسرخ و قدرت دره برای ایجاد جانمایی روستا در مکان دیگر خبر داد و بیان داشت: با بررسی مشکلات این روستاها با حضور خود اهالی مقرر شد این روستاها در مکانی دیگر جانمائی شوند.

,

محمودی تاکید کرد: تاکید کرد: اطلاع ساکنان این روستا از انجام پروژه‌های قرارگاه مانند جاده سازی، آبرسانی و ساخت مساجد موجب ایجاد شوق بازگشت به روستا شده است.

,

وی با بیان اینکه جلب مشارکت مردم یکی از اصول اقدامات ما است، گفت: اگر مردم خودشان بخواهند به خوبی از آن نیز محافظت خواهند کرد.

,

مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی یادآور شد:قرارگاه پیشرفت و آبادانی بیجار در کمتر از سه ماه موفق شده با کمترین هزینه و مشارکت خود مردم ۵ حلقه چاه، لایروبی یک قنات و بهسازی دو چشمه آب، زیرسازی جاده چند روستا را با بیش از ۱۲۰ میلیون تومان در روستاهای بخش سیاه منصور بیجار انجام دهد.

,


انتهای پیام/

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه