اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردیس خبرداد:

کاهش ۵۰ درصدی ترافیک با یک طرفه شدن خیابان شهید هدایتکار مشکین دشت

کاهش ۵۰ درصدی ترافیک با یک طرفه شدن خیابان شهید هدایتکار مشکین دشت
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردیس اجرای طرح یک طرفه شدن خیابان شهیدان هدایتکار از سه راهی اشرفی اصفهانی تا سه راه بانک ملی را موجب کاهش ۵۰ درصدی ترافیک در بخش مشکین دشت عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان،سرهنگ ایوب احمدی  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردیس صبح امروز (چهارشنبه) در اجرای طرح یک طرفه شدن خیابان شهید هدایتکار مشکین دشت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع ترافیک یکی از دغدغه های اصلی مسئولین درمنطقه مشکین دشت است که با همکاری شورای ترافیک،شهرداری و اعضای شورای شهر یک طرفه شدن خیابان اصلی شهید هدایتکار در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی درادامه افزود: علاوه بر یک طرفه شدن خیابان احیاء خط ویژه تاکسی ها در مسیر برگشت راه اندازی خواهد شد که در مواقع ضروری خوردوهای امدادی نیز از این مسیر استفاده خواهند نمود.

,

سرهنگ احمدی ضمن تشکر ازعملکرد پلیس راهورشهرستان فردیس و بخش مشکین دشت  گفت: انتظار ما از اصحاب رسانه این است که با فرهنگ سازی شهروند انفعالی را به شهروند قانونمند تبدیل کنند که بدون مشارکت و همکاری مردم هیچ توفیقی در اجرای طرح حاصل نخواهد شد.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردیس اجرای این طرح را موجب کاهش ۵۰ درصدی ترافیک در بخش مشکین دشت عنوان کرد و از شهروندان خواست تا از پارک کردن خودروها در چند لاین خودداری نموده و درصورت مشاهده تخلف پس از یک هفته از اجرای طرح برخورد قانونی با متخلفان انجام خواهد شد.

,

وی در مورد کاهش ترافیک در خیابان اصلی فردیس نیز گفت:یکی از راهکارهای کاهش ترافیک یک طرفه شدن بلوار شهدای فردیس است که لازمه اجرائی شدن این طرح مصوب شدن آن در شورای ترافیک می باشد که در دستور کار قرار دارد.

,

اجرای طرح یک طرفه شدن خیابان شهیدان هدایتکار از سه راهی اشرفی اصفهانی تا سه راه بانک ملی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور مسئولین ارشد شهرستان فردیس برگزار شد .

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه