اخبار داغ

فرمانده سپاه خدابنده:

خبرنگاران خود را خادم نظام و انقلاب بدانند/مراسم روز خبرنگار در سپاه خدابنده برگزار شد+تصاویر

خبرنگاران خود را خادم نظام و انقلاب بدانند/مراسم روز خبرنگار در سپاه خدابنده برگزار شد+تصاویر
فرمانده سپاه خدابنده در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: برنگاران وظیفه مهمی را بر دوش دارند و این نکته را در نظر داشته باشند که خودشان را خادمان نظام و انقلاب و مردم بدانند و اخباری را مخابره کنند که باعث شادی شهدا شوند و در جبهه دشمن قلم فرسایی نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق 24،به مناسبت روز خبرنگار مراسمی با حضور خبرنگاران شهرستان خدابنده در اتاق جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق 24,

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در این مراسم با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای رسانه اظهار کرد: مدیریت جهادی در عرصه های مختلف امری ضروری است و خبرنگاران نیز از این موضوع مستثنی نیستند و فعالیت آنها نیز کار جهادی محسوب می شود.

,

, ,

وی افزود: خبرنگاران وظیفه مهمی را بر دوش دارند و این نکته را در نظر داشته باشند که خودشان را خادمان نظام و انقلاب و مردم  بدانند و اخباری را مخابره کنند که باعث شادی شهدا شوند و در جبهه دشمن قلم فرسایی نکنند که اگر این کار را بکنند خیانت کرده اند و در روز قیامت باید پاسخگو باشند.

,

حجت الاسلام شاهسوندی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده نیز عنوان کرد: به فرموده امام خمینی(ره)سلاح تبلیغات از شمشیر نظامی و عرصه جنگ سخت بسیار برنده تر است و در برخی مواقع دشمنان حقایق را به گونه وارونه جلوه می دهند و شایعات را واقعی تر نمایان می کنند.

,

, ,

وی افزود: در صدر اسلام نیز این کارشکنی ها وجود داشته است و زمانی که حضرت علی(ع)در محراب نماز به شهادت رسیدند می گفتند مگر علی نماز هم می خواند و خبرنگاران باید مواظب مکر و حیله های دشمنان باشند و در انتشار مطالب و اخبارشان هوشیار باشند تا گرفتار نقشه های شوم دشمنان نشوند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده ادامه داد: خبرنگاری شغل مقدسی است و این قشر باید واقعیات را آن گونه که هست بیان کنند و اگر خبرنگاران و اصحاب رسانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به درستی به وظائف خود عمل کنند خدمات نظام برای مردم عیان می شود و مردم نسبت به ادامه مسیر خود در راه انقلاب امیدوارتر می شوند و دشمن نیز مایوس می شود.

,

, ,

وی افزود: خبرنگاران مطالبه گری از مسئولان را برای حل مشکلات مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند تا آنها نتوانند فرافکنی کنند و در انجام مسئولیتشان کوتاهی کنند و در حقیقت خبرنگاران چشم بینا و گوش جامعه هستند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و وظیفه خطیری را بر عهده دارند.

,

در ادامه هر یک از خبرنگاران نظرات و مشکلات خود را مطرح کردند و در پایان عکس یادگاری دسته جمعی گرفتند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه