اخبار داغ

رعایت شئون نمایندگی در گفتار و رفتار جزء واجبات است /غرورم اجازه نمی‌دهد ازاین‌گونه سلفی‌ها بگیرم

رعایت شئون نمایندگی در گفتار و رفتار جزء واجبات است /غرورم اجازه نمی‌دهد ازاین‌گونه سلفی‌ها بگیرم
راه فاروج-نماینده مردم شهرستان‌های قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رعایت شئونات نمایندگی در گفتار و رفتار جزء واجبات است گفت: غرورم اجازه نمی‌دهد که بخواهم ازاین‌گونه سلفی‌ها بگیرم. سلفی گرفتن و اصرار بر دیده شدن در سیما به هر بهانه‌ای لزوماً به معنای پرکار بودن نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ هادی شوشتری در حاشیه سلفی‌های بعضی از نمایندگان مجلس در روز تحلیف ریاست جمهوری، بابیان اینکه در جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی پس‌لرزه‌های این سلفی در بخش بررسی اخبار وقت زیادی از کمیسیون را گرفت، گفت: این‌جانب به علت عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و دبیر کمیته سیاست خارجی و ریاست کمیته حقوق بشر ملاقات‌های خارجی زیادی و دعوت و مأموریت‌های خارجی نسبتاً زیادی دارم. مع‌الوصف به علت رعایت پروتکل و آداب تشریفات نمایندگی مجلس از گرفتن عکس خودداری می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه فاروج؛,

وی در ادامه افزود: تصاویر منتشره در بعضی از کانال‌های اطلاع‌رسانی از دیدار و ملاقات‌های این‌جانب باشخصیت‌های خارجی صرفاً مربوط به بخش رسمی حضور عکاسان می‌باشد. کما اینکه در ملاقات با رئیس‌جمهور، معاونین رئیس‌جمهور، وزراء و معاونین وزراء نیز به قول یکی از دوستان قوچانی که می‌گفت غرور کاذبم اجازه نمی‌دهد به شمای نماینده رنگ بزنم به تعبیر دوست قوچانیم غرورم اجازه نمی‌دهد سلفی با اینان بگیرم.

,

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: در همین مراسم تحلیف یکی از نمایندگان عزیز که از دوستان خوب بنده هم هست حدود هشتاد سلفی گرفته و بنده که عضو کمیسیون سیاست خارجی هستم و آشنایی نسبتاً خوبی با دو زبان انگلیسی و عربی دارم حتی یک سلفی نگرفتم درحالی‌که باده‌ها نفر از سفرا و میهمانان خارجی مذاکره و گفتگو داشتم.

,

وی بابیان اینکه رعایت شئون نمایندگی در گفتار و رفتار جزء واجبات است گفت: ملاحظه می‌فرمایید یک بی‌دقتی بعضی از نمایندگان چه غوغایی ایجاد می‌کند و به پرستیژ ملی ضربه می‌زند هرچند همکاران عزیز به‌هیچ‌وجه قصد آنچه بنام حقارت سلفی مشهور شده است را نداشتند.

,

شوشتری با تأکید بر اینکه سلفی گرفتن و اصرار بر دیده شدن در سیما به هر بهانه‌ای لزوماً به معنای پرکار بودن نیست، افزود: به خاطر دارم در دوره نهم در سالروز افتتاح مجلس خدمت مقام معظم رهبری می‌رسیدیم یکی از نمایندگان عزیز استان‌های شمال غربی کشور که در مجلس دهم رأی نیاورد خودش تعریف می‌کرد دو ساعت زودتر از شروع مراسم حضور پیداکرده تا در صف اول بنشیند تا تصویر او در سیما و در اخبار بازپخش شود.

,

وی در ادامه افزود: یا یکی از نمایندگان محترم که از همسایه‌های خوب ماست هنگام حضور رئیس‌جمهور محترم در مجلس به بیرون صحن می‌رود و منتظر آمدن رئیس‌جمهور می‌ماند تا تصویرش در سیما همراه رئیس‌جمهور پخش شود و در حوزه انتخابیه بگویند مثلاً نماینده مهمی است

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: دود اگر بالا نشیند کسر شأن شعله نیست/روی دریا کف گیرد و قعر دریا گوهری. این‌جانب ضمن ارادت عمیق به محضر رئیس‌جمهور محترم و سایر مسئولین عزیز معتقدم این نوع رفتار و سلوک‌ها مغایر با حریت و آزادگی است و با فرهنگ غنی مردان مرد دیار قوچان و فاروج مغایراست. در این مدت مشی و رویه این‌جانب به این شکل بود و هست هرچند که در بعضی مواقع موردانتقاد دوستان و بعضاً شهروندان عزیز بودم. سلفی گرفتن و اصرار بر دیده شدن در سیما به هر بهانه‌ای لزوماً به معنای پرکار بودن نیست. ژاپنی‌ها بیشتر کار می‌کنند و کمتر سخن می‌گویند و کمتر دیده می‌شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه