اخبار داغ

فرماندار گرمسار:

ایجاد آب پایدار در شهرستان گرمساردر اولویت های کاری است

ایجاد آب پایدار در شهرستان گرمساردر اولویت های کاری است
فرماندار شهرستان گرمسار گفت: اولویت اصلی و مهم شهرستان گرمسار افتتاح و اتمام پروژه های آبی شهرستان است که تکمیل پروژه bot رد اولویت اجرایی و بودجه ای شهرستان است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین داریوش طاهری، فرماندار گرمساردر نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: شهرستان گرمسار به دلیل قرار گرفتن در یک موقیعت کاملا بیابانی و کویری یکی از اولویت های اصلی  سیستم اجرایی و بودجه ای اش را در سال جاری حل مشکلات اجرایی پروژه های آبی شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

 فرماندار گرمسار پروژه حوزه آبی شهرستان در زمینه تامین آب شرب پایدار  با استفاده از لوله گذاری در طرح bot و تکمیل سد نمرود را مهم بر شمرد و گفت: این دو پروژه  مهم آبی  از پروژه های مشترک بین استان های تهران و سمنان است .

, bot,

 طاهری تکمیل پروژه های حوزه راه و ترابری شهرستان را از دیگر اولویت های کاری در شهرستان برشمرد و گفت: تکمیل جاده اصلی و مواصلاتی  گرمسار – فیروزکوه از  مهم ترین پروژه ها ست که باید برای تکمیل آن بودجه های خوبی اختصاص داده شود .

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی دولت در این راستا افزود: بالغ‌ بر 700 هکتار از اراضی شهرستان گرمسار در طرح یکپارچه‌سازی سامان‌دهی شدند.


طاهری با بیان اینکه بالغ‌بر 200 خانوار در شهر جدید ایوانکی اسکان یافتند خاطرنشان کرد: رفع مشکلات زیرساختی این شهر و توسعه امکانات اقامتی، رفاهی و عمرانی در دستور کار دولت قرار دارد.


فرماندارگرمسار در ادامه افزود: اجرای پروژه قطارحومه ای تهران- گرمسار می تواند تحول بزرگی در حوزه ارتباطی در کشور باشد و فاصله حرکتی و خدماتی شهر گرمسار را با پایتخت کاهش می دهد .

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه